• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

Ditt biblioteksbesök fick igång oss alla, Oms! Hoppas det blir lyckat!

• MuffinsTönt

Sagan om ringen var lite jobbig på vissa ställen men samtidigt var den magisk. Min favorit!!!

Läste en mysig bok för ett tag sen. Alkemisten.

• Oms

Tubbies - såna böcker gillar jag med! jsut sickened har jag inte läst men mamma sa (återigen, bok mal som hon e) att den mååååste jag läsa:) så det kommer jag att göra

• Snart så....

När jag läser böcker vill jag liksom läsa om saker som inte är relevanta med nutiden. Så skönt att läsa och bara inte tänka. Hmmm svårt att förklara...
    Det räcker med hemskheter på tv, dokumentärer mm

• Snart så....

Alkemisten=ZZZZZZZ usch såna böcker är verkligen hemska enligt mig. spelar ingen roll om de fått nobelpris eller inte.

• Oms

Mrs O, haha, ja vi kom igång bra här;)

Muffins - alkemisten e helt ok, faktist inte lika fantastiskt som jag hade vätnat mig. har läst den på 2 sätt, både som det faktiskt stod i boken och på ett djupare sätt (var med i en läsklubb och den var ett av våra objekt då).

• MuffinsTönt

Känns som jag inte läst en bok på evigheter... Ska gå till bibblan snart.

Vickan
    Dina boktips till Oms, var det för dottern? :?

• Oms

gillar verkligen alla typer av böcker MEN allt beror på hur jag har det i verkliga livet! har jag mkt ja då blir det lättare böcker alt roliga böcker, gärna fantasy, men annars klämmer jag tyngre verk.

en av mina absoluta favvisar all time är ....pam pam pam BORTA MED VINDEN!

jajamensan, den gamla klassikern har tagit mig med storm och jag har slukat den smat fortsättningen Scarlett flera gånger under min tonårstid.

tycker ff att den e bra - sådär härligt romantisk och hemsk som bara kärleka udner krigsåren kan vara. äälskar dessutom sydstaterna i USA och det påverka ju:)

• viktualia

fniss.. det är alltså inte bara Sprit och Sex som får oss att gå igång...

• Oms

muffins - japp det var för dottern!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3