• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Jo Muffins, men det är tydligen eg tvärt om! Änglar o demoner skrevs före Da Vincikoden, men nyutgavs när Da Vinci-koden gjorde succé.. Sa det är Da Vinci som är repetition sas!

• MuffinsTönt

Dan Brown skrev I cirkelns mitt först. Sen Änglar o Demoner o sist Da Vinci.

I sverige gavs dem ut omvänd efter succé-boken. Knas!

• viktualia

Och jag läser inte böcker som Da Vincikoden frivilligt..

Kom på en bok jag planerar att läsa: Istanbul av Pamuk!

• MuffinsTönt

Nån som läst "Dagboken; Jag letade efter dig o fann mitt hjärta". Engelska heter den The notebook. Har blivit fim också...

• MrsO

Funderar oxå på den, Vickan. Pappa fick Snö till fars dag - funderar på att låna den oxå

• Makens Pela

Nej tjejer nu tänker jag lämna er för idag. Satt så länge och arbetade igår så idag tänker jag smita hem lite tidiagre även om jag inte har tid att gå hem.

Ses i morgon för när jag kommer hem idag tänkte jag låta maken få ta hand om "lilla" frugan.

• viktualia

Vinkevink Pela!

MrsO - hm.. ja är mer inne på Istabul än Snö... Istanbul passar mig mer ämnesmässigt.. men är I bra så finns S hemma hos päronen. Så jag kanske läser den också!

• Zozo

Ojoj.. nu maste jag se ut som om jag jobbar ett tag.. typ... suck! HUR ska det här ga till??? Traaaakigt!

• Oms

Istanbul o snö - två helt främmande titlar för mig - berätta ngn!

• viktualia

Zozo - jag ska låtsas jobba till kl 17.... undrar just om jag får nåt mer gjort...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3