• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Godmorgon tösabitar!

Sis, Isfolket är en kär gammal vän i min bokhylla. Läser dom alltid när jag är sjuk. Det känns som att ha sällskap bästa vännen. Ja jag gillar verkligen den serien...
    Och det är 47 delar Vickan...*s*
    Det är många hundra år som ska gås igenom...

• Ms K

gaaaah - nu är jag banne mig hemmahörande i den här tråden! Har varit hemma fyra av de senaste 7 dagarna i ûberförkylning. Har en massa massa massa jobb abb göba meb deb gåb inde så ba...
    Vad gör man då? Joooo hänger på BT. Usch va dåligt samvete jag börjar få, men vad är det första jag gör när jag statar datorn med intentionen att Jobba! hemmifrån idag iaf??? Jooooo, loggar in på BT. Detta är ju en drog!!!

• Makens Pela

Välkommen Ms K!

Visst är det då härligt att man ändå har "vänner" som man kan snacka strunt med? Jag fick en gräslig förkylning i går kväll jag och den är allt annat än bättre idag...

• nenne78

hooowdy hooooooo!!!! God morgon solstrålar det är FREDAG och chefen är på väg till alperna så vi ska fika hela dagen idag. Nästan. HAHAHA!!

• Telemarkgrrl

Haha, eller huuur MsK! Dom borde förse BT med varningstexter. Välkommen hit till oss andra beroende! :)

Stackars Pela! :(

Heeeej Nenne!! Du får ju inte fika HELA dagen, du måste ju hänga lite här hos oss! :)

Här på kontoret var det fest igår kväll, det står vinglas på varenda skrivbord och så ligger det halvätna äpplen och apelsiner överallt på golvet?! :?:o:?:o

FRRRRRRRRREEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAGGGGG!!!

• nenne78

okidoki, ska försöka... Det är ju när man börjar kika in här som det eskalerar och man tappar kontrollen. Ständigt detta knappande och så ser man att AAH någon har SKRIVIT NÅGOT! Jag bara måste titta.... *springer i BTs ekorrhjul alldeles självmant*

• Oms

goddagen godagens!

Sis - förstod väl jag att du skulle sälla dig till skaran av läsa-svåra-böcker-först-av-alla känns på ngt vis som om vi har smalt oss allihopa i den här tråden, haha *e ff fascinerad av det*

Nenne - själv hoppar jag det nu pågående fikat för lite BT snack...det du;);)

morning - Pela o tubbies - jajamensan det e FRREEEEDAAAAAAAAAAG!!!!!!

isfolket? jag säger som Vickan, ALLA var galna i dem o jag kände att nån måtta får det vara så jag totalvägrade att läsa dem. (ungefär som om man skulle rösta blankt när man e mi ett politiskt parti)

• Oms

en liten fråga - hu väl minns ni de böcker ni har läst?? jag menar ibland vet man bara att man har läst boken men inte mer o ibland kan man komma på sig själv o tänka på hnadlignen i en bok som man läste för 15 år sedan.

när jag har hittat en bok som jag verkligen gillar så vill jag helst inte läsa ngt av samma genre på ett bra tag d¨å jag liskom inte vill sudda ut o blanda ihop de olika handlignarna o karaktärerna. så när jag läste grottbjörnens folk ville jag itne läsa fisfolket tex.

kanske låter knäppt men så har ajg nog gjort en del tidigare. idag läser jag så sällan så de blir inte samma sak.

• MuffinsTönt

Gomorrn!

Har fått knas med datorn igen! :[ Nu är det skärmens tur... *sur*
    Fick plocka fram min gamla 15tums tv-akiga skärm. Snacka om 90-tal! :o

Oms
    Jag kommer fortfarande ihåg en barnbok, "Scenens barn" (tror jag) ungefär som Billy Elliot fast i bokform. Den var så bra att jag grät medan jag läste. Och än idag kommer jag ihåg vissa delar ur den.

Jag kan fortfarande se mig när Elisabeth och Mr darcy vandrade runt och Mr darcy försöker få henne att gifta sig med honom. *drömmer*

Annars... Hoppas många kan hänga här och snacka strunt!

Välkommen Ms K! (Hoppas hoppas du bor i gbg eller nära iaf) :D *håller tummarna*

• nenne78

oms
    Fisfolket?

hohoh!

fast jag är helt med dig när det gäller böcker - jag kommer på en massa handlingar men har ingen aning om vilken bok det är eller när det var. Läste otroligt mycket böcker när jag pendlade till sthlm. Men nu hinner (??) jag inte läsa alls. Tråkigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3