• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

muffinsen - det gick bra m dottern igår, dock så fanns bara 50% av böckerna hemam och av de 50 hade hon läst 25 och ca 15 hade hon hört var super dåliga så det återstod 10% = 2 böcker. sen hittade vi 2 till efter lite letande och en av dem började vi läsa högt ur igår, en mkt rolig bok om en tjej som heter Ellen och går i 4:an. dottern skrattade lite då o då.

kl 21.40 hälsade jag på min man som först. innan dess var det bibblan, hem o laga mat och göra läxa samtidigt, då kom han hem, sen åt vi och sen var det läxor och högläsning och vips var kl 21.40, allt hade gått bra men då hade dottern fåt 100% uppmärksamhet ifrån mig oxå...

Jag e ledsen men jag orkar inte vara en sån mamma varje dag, jag vet att det e en heltidsuppgift men va sjutton, jag måste få vara oxå... det är som om man skulle jobba mellan 7.00--21.40..varje dag...

det är vid det här tillfällena som man undrar om man ska ha mer barn...

• Zozo

PITTFEST med ROSE CHAMPAGNE!!!!!!!!

Idag är det min sista dag pa FIS-jobbet!!! Moahahahaha... klockan 14.40 sticker jag fôr evigt!!!! Och da ska här suuuupas! (Naja, en kopp te blir det väl i alla fall... *sansade Soffi stampar ner zanslöza Zozo*

Kul! Jag bannlyste OCKSA isfolket utan ens ha läst sammanfattningen.. himla töntigt.. Ungefär som jag vägrade läsa svensk litteratur bara för att jag hade BESTÄMT att den var trakig... eller att jag vägrade läsa bôcker med trista titlar (som "Hos morfar i getapulien") eller trakiga utsidor... Suck!

• MuffinsTönt

Det är en heltids jobb att vara mamma. Livstids jobb för den delen tyckr jag. För man slutar ju inte vara mamma bara för att dem är 18 precis. Min pojkväns mamma är mammig av sig fortfarande fastän han är 27. Tycker jag är gulligt! :D

Men Oms... Efter vad du har skrivit o min bild av dig, så tycker jag att du är en suverän mamma. Du är uppmärksam och vet när du ska rycka in som mamma eller inte. Det tycker jag vissa har svårt med.
    Jag har tyvärr erfarenhet av det. Och du är verkilgen långt ifrån det. Fortsätt med den stil du har nu och va stolt.

Nu kanske jag uttrycker mig konstigt. Hoppas ingen missförstår.

Nu lär denna inlägg hamna jätte mkt OT.

• Oms

JAg e på Zozo! FEEEESSTTT!

full i dag o full imorgon så ser live u för mig... tralalllala :D:D:D

kom igen tjejer vi har jobbavskedsfest för ZOZO!

häll upp ett glas skumpa stumpan;):D

• Oms

Muffins - :p:p:p tack för de fina orden

• MuffinsTönt

SKÅÅÅLLL!!!!

*slurkar i mig lite cider*

Får börja lagom. :D

• Ms K

Åh! Vilket mottagande! Härinne bara måste jag ju stanna bland alla trevliga! Hej hej! okej vickan okej, börjar knåpa på min cv...

muffinstönt: sorry bor i stlm, ledsen att göra dig besviken

zozo, oms - schcåll, häräre redan livat på hostmedicin med morfinderivat, paaarty

• MuffinsTönt

Ms K

NEEEEEEJ!!!!!

*snyft snyft*

:D:D:D

Kommer att gilla dig ändå tror jag. :D

• Snart så....

Tjenahopp gummisnopp

Åhhh vilken underbar fredag. Har fått massa produkter från kund så vi bjöd på en rejäl hotellfrukost på stor-mötet idag.
    som om inte det var nog så fick vi även semlor :D
    sååå nu sitter jag proppmätt på mackor, yogurt, juice och SEMLA :) :)

Whiiiii sen är det lön idag och fick ju bonus så dubbellön trillade in på kontot.

kan det bli bättre??????? :D :D :D

• Snart så....

ooohhhhh fisfolket har jag INTE heller läst. Alla läste dem men då växte hornen på mig och vägrade läsa dem hahahahahah

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3