• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Stackar Vickan! *häller upp ett glas vin*

Tilltugg? :?

• viktualia

Tack Gos-Omsan!!!!

Smuttar lyckligt!

Och så skålar vi för att jag har jobb några extra månader! schkåååål!

• MuffinsTönt

Sååå kul att nån kemist är här också. WIIII!!!!

Japp. Läser på GU och ska ta "magister". Är på mitt sista år. har ex-jobb kvar. *darrar*

*Skål med etanol och tranbärsjuice* :o:D

• viktualia

Muffins och K-damen:

Egentligen är det mysko att jag inte blev kemist.... Det finns många kemiingenjörer i min omgivning. Tex två av mina bästa kompisar som jobbar på Q-med.

Men nej! Inte kemi! Urk! Samhällsvetenskap är skoj! Så det så!

Och du K-damen - jag finns också i den akademiska världen.. men långt bort från dig...

• Ms K

muffins: gu så kul! Du fixar xjobbet - luugnt! Bestämt än vad du ska göra i? Jag gjorde mitt i lund... höll på med bananflugor och blir fortfarande nästan lite nostalgisk när jag hittar dom små liven hemma i blomkrukorna ibland

• Telemarkgrrl

Ms K, jag har också bott i Stockholm i 8 år och jag känner mig inte heller hemma här. :) Fast min plan är att flytta västerut för att komma närmare barnvakterna (läs: svärföräldrarna) om det blir kottdags. Man kanske kan hoppas på lite mer inlandsklimat iallafall? ;);)

(Fast idag kan jag inte klaga på snöbrist, det är inte klokt vad det snöar fint, stora fluffar som åker både uppåt och nedåt!)

• Telemarkgrrl

Skål och grattis förresten Vickan!!!
    (Fast du HAR väl sökt det där jobbet vi pratade om?!? *puff, puff*)

• MuffinsTönt

Bananflugor har man hört så mkt gott om. :?
    Ngt inom oorganisk eller analytisk.

Nääää.... nu får det räcka med kemisnack. Annars blir dem andra sura. Inte alla som diggar kemi vettu. ;)

• Snart så....

Ms K, hahahha och jag som håller på och utrota dem för fullt på mitt rum. dom envisas ju med att flyga framför ansiktet

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3