• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

här har just vildhallon- och chokladsås hällts över vaniljglass och det gick fort att sleva i sig.. hi hi hi hi... vansinnigt gott!

jag är alltså vädur och har noll koll på vilka egenskaper jag borde ha då... är hemskt ointresserad av horoskop... maken är oxe men är inte nåt större fan av matlagning även om han inte är helt motvillig heller...

mot drinken!!! tranbär + gin!

• Sister of the Night

Glass med bärsås! Åh vad gott :)

(Nu kan Sister lättare uthärda "vet-ni-vad-jag-åt-nyss-attackerna" från Vickan för sambon har till min stora belåtenhet trollat fram en digestivechoklad! :)*smask smask* ;):D):D

Vädur = Förtjust i att det händer saker hela tiden, -resor, upptåg, prova nya grejer- tar kommandot och uttrycker sig _väldigt_ rakt på sak, sportig, gärna fysiskt aktiv.
    (Kom nu ihåg att det inte var jag som påstod allt det här... *skratt*)

• viktualia

Vädur = Förtjust i att det händer saker hela tiden, -resor, upptåg, prova nya grejer- tar kommandot och uttrycker sig _väldigt_ rakt på sak, sportig, gärna fysiskt aktiv.

Det stämmer förutom slutet... SPORTIG och FYSISKT AKTIV kan man INTE kalla mig!!!!!

• Sister of the Night

*skratt* Du är inte den enda Väduren som vägrat skriva under på det sistnämnda... :)

• viktualia

kan tro det...

men en galen sökare av nya tokiga upplevelser är jag..

fast just precis nu sitter jag mest i soffan och dricker min andra tranbär och gindrink... Myyyyys

• Sister of the Night

Här är det kaffe och bullar som gäller... och Gaylord Focker på 4:an :D

(Och så lite BT förstås ;) :))

• viktualia

kaffe kan man inte dricka så här sent... men bulle vore mysigt...

mysigast vore att hoppa i säng med maken.. om inte jag hade mens och han hade hemskt ont i knät... får ge sig till tåls till båda delar gått över...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan - gå och lägg dig! och dra med dig maken och unna er att vakna hyfsat utvilade i lugn och ro imorgon! det är ju bara en vecka sedan ni var på klubb senast! och det är ljuvligt med lugna hemmamorgnar när man INTE varit ute och haft sig!

OCH du är KONSTIG med ditt fickpulade!! handväskor som är så coola...

... jag har f ö fortfarande inte hittat nån snygg vinröd.... vill vill vill

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3