• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Gomorrn!
    Igår var jag så glad. Läste här i BT att en kompis till mig har blivit gravid. Va många grvida jag "känner" plötsligt.

Ännu en dag i den j*la skolan. *fnys*

• viktualia

här är det inte nån värre misär än att det regnar och att jag sov halvdåligt i natt.. allvarligt talat kändes det som att mitt täcke var för varmt.. lagom mysko eftersom jag har tunnaste sorten.. hm...

• Jamsan

God morgon God morgon!

Här är det bara bra faktiskt för att vara måndagsmorgon! Ingen sprit i helgen har gett en uppiggande effekt (sorry frullan jag svek löftet) , ändå har jag varit bjuden på 3 middagar.. jaja jag ska ta igen det nästföljande två helger.

Jobbig start du fick Tellis! Vet precis hur du känner med att börja jobba igen efter ledighet.. USCH, men häng här så känns det ju lite lättare!

Muffins, har inte din kompis berättat för dig att hon var gravid innan hon sa det här? Har du berättat att du vet...

just det! kom på att jag måste läsa ikapp lite...

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Oms, jag är som vanligt stum av beundran inför din och din mans nattliga aktiviteter!

• viktualia

Kan inte annat än instämma... jag sov allmänt ruttet i natt... men då brukar jag inte ha kraft till sex heller... vill bara sova och är mest frustrerad sådär mitt i natten...

Jag är verkligen helt nöjd med makens och mitt sexliv.... och inser att vi människor är olika.. .hi hi

• Jamsan

Omsan- måste instämma! ni är galna! Blir inte annat än avis eftersom jag har haft merre i över en vecka (känns det som)

Igår var jag förresten i stan och shoppade, köpte 2 nya jeans och en kavaj, 3 toppar och ett skärp. När jag kom hem kändes helt plötsligt INGET snyggt, så jag ska lämna igen allt idag *pinsamt*

• viktualia

Majsan ... det där lät jobbigt... att shoppa så mycket och inte vara nöjd med något... klurigt!

Själv har jag gjort en del minusfynd genom åren, en kjol hamnade längst in i garderoben... för att ett år senare kännas snygg och nu har jag använt den massor... mysko..

• Jamsan

Ja jag vet det är lite knäppt, men jag var superstressad och sen var det lite reakläder som bara åkte med av farten för det är ju sååååååååå billigt, men som sagt när jag kom hem tog jag mitt förnuft tillfånga och insåg att det var inte 100%-igt

nya tag idag, ska kolla runt lite. Måste verkligen uppdatera garderoben.. Ska köpa present till brorsdottern som fyller 1 år! Tips på nåt roligt?

• Telemarkgrrl

Haaaahaa, Majsan, jag är precis likadan. Jag är känd här på jobbet för att handla en massa kläder och sen lämna tillbaka dom.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3