• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Godmorgon brudar (gifta som ogifta) ;) :)

Muffin, jag trodde du tyckte plugget var kul...?

Tellis

Bläkg morgon. :( :(
    Testa bapelsinjuice och Rix Morgonzoo imorgon så kanske det funkar bättre ;) :D

Vickan

jag har också sovit sååå dåligt inatt!
    Riktigt uselt faktiskt, men jag har inte ens någon vettig förklaring på eländet. Inget felpå täcket i varje fall :D
    Senast jag kollade på klockan i gryningen var den typ fem - SEN somnade jag och drömde underliga drömmar...

Syltis

Morrn morrn, kul att _någon_ haft en skön prinsess-sömn... ;) :):D

Omsis

Shit vad det där lät hemtrevligt då ;) :D
    Låter som jag och sambon i vår relations arla gryning, hade sex på de mest idiotiska tider om dygnet och sömen blev sååå lidane - det festligaste (nåja, ni fattar...?) var att jag till slut var så sömnstörd att jag fick näsblod... Då började vi lugna oss på nätterna i veckorna i alla fall :D :D :D

Nu skulle jag aldrig orka hålla på så mitt i veckan (annat än i undantagsfall då ;) :D) Av någon märklig anledning måste man ju sova också för att orka allt man ska göra
    Men roligt var det...! :D :D :D

• Jamsan

Hej syrran! Nu kan jag passa på att säga att Tack för att du var formell i den andra tråden och inte kallade mig Syltis dom andra skulle bli lagom förvirrade haha

Förresten så undrar jag hur du alltid kan vara uppe så sent om nätterna!!? Jag kom hem 1,30 i lördags och minsann kikade jag in och hittade dig här, hann inte skriva nåt för sambon gnölade men ändå.. Du verkar ju vara en dygnet-runt-människa

• viktualia

Just nu skulle jag vilja ha en jättestor filt att krypa in under.. det drar kallt som vanligt och jag vill INTE vara här.... blääää

Majsan - det där med att uppdatera garderoben... vissa dagar har man inspiration till shopping, andra inte. De dagar när jag måste shoppa men inte har inspiration brukar jag leta efter säkra kort.... av typen kavaj och byxor som passar ihop, enfärgad topp osv

Själv har jag nog snart insett att mina dojjor måste bytas ut... och jag avskyr att shoppa skor.. jag har jättestora fötter och borde egentligen aldrig ha något annat än foträta dojjor... Utbudet är ju inte jättestort med de förutsättningarna.... *suck*

Present till 1-åring - hm.. jag brukar köpa presenter till ungar i affärer som säljer saker direkt från tillverkarna i u-länder. Tyvärr har inte Sthlm så mycket till sådant konstigt nog, Uppsala är mycket bättre. Men SallyAnn på Nytorgsgatan har en del mysiga prylar!www.sallyann.se/ Om du klickar på SallyAnn Norge så hittar du ungefär det sortimentet som finns i Sverige.

• Telemarkgrrl

Sister, radion funkar inte i tunnelbanan.

• Jamsan

Inte för att 1,30 är supersent men du är ändå galen..Förresten näsblod lät galet, ujujujuj vad ni måste kört hårt

Det var inte så att han råkade stoppa sn*rren fel Det är annars Nennes favorit eller hur var det

• Sister of the Night

Syltis

Haha, ja jag tänkte just det, du kanske inte vill vara "Syltis" i all trådar... :D :D :D Det skulle onekligen väcka en del funderationer och definitivt ta fokus från den stackars TS:ensa egentliga funderingar *skrattar gott*

Mmm, det du ;)

• viktualia

ASGARV!!!!

Nenne körde väl upp sina tår i makens näsborrar *har jag för mig* ?!??!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

hm.... inser nu varför vi aldrig varit som duracellkaniner - vi hade ju distansförhållande våra 2,5 första år tillsammans.... hm.. och pippa varje natt var ju lite svårt med 25 mils avstånd... ha ha ha ha

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3