• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Tellis

*fnissar upprymt* jamen du får väl suckta över Rix på hemmaplan vetja :) Har du inte sett reklamen med killen som ser sina grannar shejka loss? Och så kommer hans ömma flickvän och rätar ut hans funderationers frågetecken genom att sätta på radion (ja, inte i bokstavlig mening då... :D)
    Titta vad GLAD han blir :D :D :D :D :D

Rix morgonzoo lyssnade jag mycket på förr i världen, det var ju riktig uppiggande under dassiga gråtråksmorgnar :)

Tackar för komplimangen! *bugar djupt och försöker därigenom förgäves dölja den hastigt uppblossande glädjerodnade som sprider sig på kinderna likt knäckta ägg i en stekpanna * :) :) :)

Oh jaaaa, det var alldeles utomall vett och sans... haha, det är knappt man tror det själv :) :D :)

Hihi, fel hål :D :D :D
    Nä du, snokhålen är allt trängre än så :D

• viktualia

hm.... dagens första ilandsproblem...

vill köpa en fin bukett för att uppvakta maken på fredag (vår 6 årsdag om nån missat det)! men de som finns på interfloras och euroflorist sajter är för grilliga för min smak.. och det betyder ju att jag måste besöka nån blomsteraffär för att diskutera utformingen.. och när ska jag hinna det?!?!? bökigt!!!

• Sister of the Night

TÅSSINGARNA I NÄSBORRARNA? *Och så sägs det att JAG är galen...???!! :D*

Duracellkanin var det ja :D Jomenvisst är det så, första romantiska perioden = närmast maniskt aktivt sexliv... *skrattar*
    Sen går det i perioder har jag märkt :)

Så man tappar lite av sömnbehovet när man fostrar småttingar?
    Eller lär man sig bara av med ovanan att sova ut ordentligt... :D

Oooh, distansförhållande under FÖRSTA åren? Måste ha varit enerverande! (Vi hade smällt av. Garanterat:D)

bollen åter till Omsan

Men efter den diskussionen var det kanske inte så konstigt att ni gick igång "modell tyngre" :D :D :D

• Sister of the Night

vick

va? har ni sexårsdag på fredag?!? :d *skoja*

• viktualia

Sis - din retsticka.. vad heter det då?!? Maken och jag har varit tillsammans i 6 år... hm...

Men det var ju bukett som var problemet.. äsch.. förmiddagsfika här!

• Sister of the Night

Vickis

Hihihi, det var inte det jag menade ju :)
    Du frågade ju om någon lyckats missa att ni har det den dan.... *fnissar glatt och duckar för... ja, inte blomkrukor i alla fall, sa du ju. Fikabrödet kanske...? :D*

• Telemarkgrrl

Jag måste få sova massor och skulle aldrig överleva att hålla på och nuppa hela nätterna. Jag är som en trasa på morgnarna ändå.

Och porr har jag aldrig förstått vitsen med, varför skulle man vilja titta på när andra låtsats ha det skönt? Nää, ska det vara erotik så är det nog mer erotiska berättelser som funkar. Eller sexiga scener i vanliga filmer där man slipper gräsliga närbilder.

Jag saaaaaaa ju att jag var pryd, Sis!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3