• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Zozo jobbar nog stenhårt. Hon är online på msn men har satt sig som upptagen....

Heja Omsan i telefonkön!

Senast jag stod i telefonkö var 30 min på nyårsnatten i jakt på taxi - framgångsrikt!

• Jamsan

Sambon ska ringa ikväll innan dom stänger, han är bättre på dom där prylarna, jag fattar inte ett skit av kablar och teknik

men Janne säger ni hmmm

(Majsan: Janne, har du lust att ringa till Bredbandsbolaget?
    Janne: Nix, har inte tid. Ska på muggen och lägga en kabel och läsa lite blaskor, sen ska jag till Jägarn och möta upp Leffe. Sorry majsan! )

Nej han ville inte

• Telemarkgrrl

Men Majs, du får väl hota Janne med att det inte blir nåt sex på en månad om han inte ringer!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Heja Omsan.. ha ha ha ha... fast det priset har du redan fått en gång - när du avslutade vår tråd del 2!!! så det så!

Bra att sambon ställer upp när Mas-Janne strejkar!

• Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

"Det är.... ettusen...fyrahundra... fyrtio... åtta... samtal före dig.
    Tack... för att du.... vänt...ar."

Det är... för närvarande kö. Beräknad kötid är... en timma... och fyrtiofem... minuter. Denna veckas... väntmusik: "Jag ska... tamejfan... olla en...telefonväxel" av MASJAN... & the Suckers. Håll till... godo."

"Ni är placerad i kö. Vi tar strax emot ert samtal - vi ska bara ha extra lång fikarast först".

"Ni är placerad i kö. förhoppningsvis har vi hunnit sluta för dagen innanert samtal besvaras."

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3