• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

MV är nog alla invandrares (o kanske svenskars) marddröm. *ryser*

Usch, jag gäspar hela tiden och får inget vettigt gjort. Och det värsta, Cafeét har jul/nyårstängt. Orkar inte gå ut i regnet o köpa kaffe. Blää..
    Jag behöver en säng!! *snark*

• MuffinsTönt

Oms
    Kan inte du gå dit själv och säga att din dotter har "annat för sig"?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan - vilket dilemma (här blev jag avbruten av en polare som behövde hjälp med en hemtenta...

Jag minns alltför många middagar när brorsan och jag var medsläpade till folk som vi inte gillade. Eller att mamma och pappas kompisar hade ungar i brorsans ålder, men inte i min... bläääääää inte skoj alls!

Så om du inte kan få barnvakt till dottern.. tjaaa då är du ju i alla fall en hänsynsfull mamma om du stannar hemma.. för det finns ju inget värre än att försöka släpa med sig en motvillig 11 åring på kalas...

Kan du inte träffa polare L nån annan gång då?!?

• Telemarkgrrl

Oooo, men vad ni pratar konstiga saker idag. Jag har ingen som helst erfarenhet varken av Migrationsverket eller hur man gör med barn som inte vill gå på kalas.

• Telemarkgrrl

Igår gjorde jag förresten av med massor pengar. Köpte kläder på Laredoute (trots att jag ALLTID skickar tillbaka dom ) och fina desserttallrikar på Tradera. Jag är porslinoman.

• Telemarkgrrl

Och idag jobbar jag! Har insett att om man bara har fem dar kvar på jobbet så är det MASSOR som måste göras klart och att det inte GÅR att skjuta upp dom sakerna.

• MuffinsTönt

Nu ska jag hem o baka istället. Det blir Vickans kladdkakemuffins.

En fråga till dig Vickan.
    Va menar du "vispa ägg och socker vitt"? Menar du med elvisp så den blir pösigt/poröst? (va det nu kallas)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3