• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Majsan - Omsan har kommit på att så tjock som hon är nu vill hon inte vara när hon slutar med p-piller - dvs ger sig på att bli gravid igen

Själv inser jag att jag borde tänka likadant.. men baaaaaaaaaaaa för alla dumma ångestprojekt som finns i världen...

• Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Omsan

Men...!? Att föräldrar tycker att just deras barn är det sötaste är självklart - men den här tjejen håller alltså med om att din flicka är såväl smartare som sötare ("mindre" kändes inte lika laddat)än hennes egen dotter? :( :(
    Nu tycker jag hemskt illa om mobbing -detta helvetesgissel för så många ungar- men om hon känner att hon är "nr 2" för sin egen mamma kanske hon revolterar genom att hävda sig...?

(Jag vet ju inte hela historien... Men minns min egen barndom - min mamma tyckte alltid att vi ungar var vackrast, finast, bäst... *ler* Tycker hon än idag, stolt mor som hon är. Fast vi är misstänkt lika alla andra :D :D :D Men det värmer, det gör det. :))

• viktualia

Sis - Omsan har hunnit dra och det gjorde Telestubben också...

Själv ska jag försöka jobba en timme till... blärk... och kämpa vidare med min papperhög på norska..... blir YR av norska ibland... baaaa tur att det finns weblexicon och en norskexpert lite längre bort i korridoren...

• Sister of the Night

Vickis

Har läst ikapp nu och YES, det verkar lurt att de gjorde det :D

Vad snopen jag blev när Omsis tyckte hon var överviktig. Man får ju en "bild" av folk och i mit huvud är hon ganska kort, väldigt smal och har långt ljusblont hår :)
    Visst är det skumt?! Att man gör sig "bilder" sådär...

• Sister of the Night

Coolt - snackar du norska också :)

• viktualia

Sis - Omsan är väl inte trådsmal, hon är med i samma klubb som jag.. vi som är runda goa och glada!!

Jag jobbar projekt som ibland kräver att jag fattar norska... och just nu är det ett stort sånt projekt i görningen. Men nej, jeg snakker icke norsk!

• Sister of the Night

*skratt* men hur ska jag veta - jag har ju aldrig deltagit i era vinhävarkvällar :D :D

Åh, that makes three of us - jag är också på pluskanten. Kan lätt bli så om man hyser en utpräglad förkärlek för god mat och ljuvligt fikabröd (kanske har märkts när du skriver om mat...? )

Senaste krisen du startat var den förbaskade kladdkakan Nu vill jag bara ha kladdkaka
    Tror dessvärre inte jag och sambon äger nån kakform... Och köpta kladdisar är sällan riktigt lika sanslöst goda som hemmafixade.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3