• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Vickans kladdkakemuffins is da shit
    *sluddrar i soffan med en sockerkick som skulle kunna kicka en pansarvagn till månen*

Mmmmm, vad mumsiga :) :) :) :) :)

• viktualia

fniss fniss.... tur att jag inte har ingredienser hemma.. hade väl satt igång och bakat annars... ha ha ha ha

men näpp... jag slösurfar bara lite... men ska nog se till att sussa i tid... man blir ju inte dödspigg av att lämna hemmet 6.30 och återvända 18.30....

• Sister of the Night

Vicksn

Jag brukar aldrig baka... men receptet lät så enkelt och snabbfixat att jag inte kunde motstå frestelsen att åtminstone testa! :)

Och sambon vart riktigt glad åt upptåget :D
    Han tyckte att jag gärna kunde baka dem fler gånger
    Gissa om! :D

• Sister of the Night

AHA!!! Har just i Kinatråden noterat att man kan göra den godisfärgade smileyn på mer än ett sätt! :o

*Sister är en deckare... da-da da-da, da-da, da-da da-da da-da, da-da da-daaaaaaa, dadadadadaaaaa.... *rosa panternmelodin* Oh, Yes, she is*

*fniss!*

Och man vill ju inte skriva hur mycket konstigheter i folks trådar som helst. Så då testar man upptäckten här. Här är folk VANA med konstigheter :D ;) :D

• Sister of the Night

Recept på rOSA sMILEY:

kolon streck lilla o.

Eller:

kolon lilla o.

Det riktigt SPÄNNANDE är att man inte behöver ha med STRECKET! :o :o :o :o :o

• Sister of the Night

Revolutionerande! :o :o :o :o :o

*börjar få lite storhetsvansinne här tror jag*
    Detta kan ju spara MASSOR med tid åt stressade BT-ister! Ooooh, HEUREKA!!!

• MuffinsTönt

Måste testa. :D
    :o :o

På tal om kinatråd... Känns som jag kapat den tråden och "mig hemma där". Känns på trängagnde... det är ju inte mitt tråd. Va tycker du Sis? Du hänger ju också där.

• MuffinsTönt

Usch... skriver som en kratta ju. Hoppas ni fattar. Orkar inte redigera. :o:D

• Sister of the Night

Jag river också som en ratta :D :D :D

*skrattar*

Nej vet du, du har ju en del fakta att komma med i varje fall. Jag känner mig lite "trådkapig" där sådär för jag vet ju inte så mycket om kinesisk tradition egentligen, har bara lösa fragment av fakta som jag snappat upp någon gång... Jag hänger mest där för att tråden är spännande :) Jag är så nyfiken av mig!

Och så gillar jag TS:ens öppna attityd! Hon verkar kul!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3