• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Min plan är att jag ska börja gå till jobbet , åtminstone ena vägen, sen när jag har börjat på mitt nya jobb inne i stan. Då kan ni få pusha mig lite så att jag inte blir lat och tar bussen. :)

• Telemarkgrrl

Sen är planen att jag ska jobba 90%, då måste man väl hinna träna efter jobbet? :)

Vickis, min favorit har varit F&S vid Hornstull. Men om jag ska jobba inne i stan är ju Mäster Samuelsgatan den som ligger bäst till, har du varit på den?

• viktualia

Japp jag har varit på den på Mäster Samuelsgatan. Jag har för mig att de fräschade till den ganska nyligen och att det finns flera salar där. Minns stället som positivt, men jag flyttade ju från stan 2003 och har noll koll på vad som hänt sen dess

(shit.. det är snart fyra år sedan.....= fyra år i hålan = HJÄÄÄÄÄLP)

• Jamsan

Vickan!
    Min sambo jobbade på den F&S förut!! vid Mäster Samuelsgatan, (han var tom deras modell och syntes på reklamskyltar över hela stan ett tag haha) då tränade jag också alltid där! Jag gillade Friskis jättemycket, tränade där i flera år, men Sats finns på fler ställen och har längre öppettider och sånt..

• MuffinsTönt

Shi Majsan. Då måste din sambo vara värsta snygga grabben. :D

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

OJ! Omsan vart jobbar du nånstans? :D

Det är ju asbilligt för så många roliga pass. Hoppas du tränar där regelbundet och utnyttjar det väl. Känner att jag också behöver tränas. Det blir klättring idag iaf.

Nu vill jag mest sova efter Vickans kladdkakor. :?

• MuffinsTönt

Men Omsan! 25-åring och snygg göteborgare.. Va fan bruden. SPRING! Tänk va mkt han kommer göra med dig för att du ska bli snyggare, friskare och gladare. Annars så kan du börja träna smått innan du går till honom.

Jag vill OXÅ ha en snygg 25åring PT. *surar*

• Jamsan

Ja men Omsan! Du kan väl ändå hålla med om att man investerar i nånting nyttigt! Jag kan hellre dra ner på shoppingen eller annat.. för hälsans skull! Sen blir det faktiskt en liten motivation i sig att man vill utnyttja kortet.

Muffins! Ja han är en godbit min sambo Han har en riktigt snygg kropp.. *skryt*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3