• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Stackars dig Oms.
    På min tid :? så VILLE man till skolan. Ok, mest för att träffa sina kompisar o så. Men lite grann lärde vi oss iaf.

• viktualia

Telestubben - jag längtar tillbaka till Sthlm där det var smidigt att träna på F&S.... snyft...

Omsan - go Omsis go! Du är en störttapper entusiast!

Majsan - baaaaa åååå jag har allt och inget att skylla på... busspendlingen är nog mitt främsta vapen.. jäla skitgrej att sitta still på buss drygt två timmar om dagen. vill CYKLA till jobbet.. svårt när det handlar om 7 mil enkel väg...

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Men Majsan, det är just det som är mitt bekymmer. Jag hade en period när jag tränade 3-4 gånger i veckan i 4 månader och jag fick INGA positiva effekter. Jag gick inte ner i vikt, midjemåttet minskade inte, blev inte piggare och fick inte mindre huvudvärk. Det var därför jag la av igen, jag behöver få lite positiv feedback för att hålla på med något så tråkigt som att träna. :(:(:(

• Jamsan

ahhh Vickan! Förstår verkligen att det måste kännas segt att träna efter att man suttit på en buss en evighet och bara vill hem! Men som du sa så sätter lunchgympan igång så då är det bara att tuta och köra

Jag har det väldigt förspänt med en sambon som är väldigt duktig på träning, styrketräningsinstruktör etc. så han peppar mig där hemma, och nu peppar jag er

GOGOGOGOGOGO Beach 2007 here I come

• viktualia

Omsan! Jag vill powerwalka med dig! Buuuu snart börjar jag tro att det vore skoj att bo i Sthlm igen... fast jag lovat mig själv att jag är färdig med den stan...
    Det ÄR jag.. .men.....

Pratade i telefon med en av mina Sthlmskompisar igår. Ville bara åka dit och träffa henne... men GNÄLLSPIK VICKAN... upplysningsvis så gör jag ju det rätt ofta - åker till Sthlm/Ua och träffar folk... så det är INTE synd om mig...

• Telemarkgrrl

Vickan, smidigt? Jag vet inte... Jag pendlar ju också två timmar om dagen och nuförtiden måste man vara på F&S 45 min före passet för att få plats känns det som.

• viktualia

Telestubben - sorgligt att höra att det finns en till! Jag tränade två gånger i veckan på F&S medelgympa - utan att gå ner ett hekto eller på annat sätt förändra mig.... utom på ETT område...

...jag slapp dåligt samvete över att inte träna ordentligt - och det levde jag gott på!

• viktualia

Stubben igen.....

...erkänner... smidigt med F&S var ju att träna på tider när andra jobbade... hm..... ger mig direkt.... och inser att det inte hade funkat speciellt bra om jag hade gått från att vara flexibel student till heltidsarbetande kontorsråtta...

• MuffinsTönt

Varför snackar ni bara om Friskis o Svettis? Det finns ju Sats (dyr,ja) och Sportlife (i gbg iaf) mm. Skulle vilja träna nån av dem ist. Har så rolgia grejer där. F&S har ju också det förstås.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3