• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Baileys har inte riktigt den starka smak som krävs för att slå igenom skulle jag tro... så det är synd på så goda droppar!

skoj att sprida goda recept!!!

• Daphne

Sitter just och ber om ursäkt till min sambo :)

Här har jag varit borta hela dagen medans han har suttit hemma och slitit med en hemtenta, gått långpromenad med hunden, städat och lagat mat till mig medans jag varit iväg och jobbat. Direkt när middagen är slut så kastar jag mig över datorn och in hit ;)

Fast han skrattade bara åt det :)

Är nog fast i BT träsket ;)

• viktualia

fniss.. BT är farligt... som sagt... majoriteten i den här tråden har hängt just HÄR sen i somras.. aj aj aj aj...

för er som hängt hängt med länge... jag har just hittat handväskan med stort H..... jobbigt med dyr smak... www.styleagencybutik.se/Shop/Index.phpöd
    Men 950 spänn för en handväska.. näpp....

• Sister of the Night

Vickan

Du menar glass och Baileys?
    Jag tyckte det var gott... Men vad är det man säger om smaken...? ;) :D

*funderar ett slag* Eller var det chokladlikör månntro...? *minnet sviktar en aning med åren :(*

Sambon fixar mat. Vi skulle vara slöa så jag skulle äta micropaj från butiken idag. Då ropar sambon från köket: "Men vem är det som har köpt den här, det är ju kyckling i den!"
    Och jag som var så sugen... :( Men kyckling, no way!!

Daphne

Vänta nu, stopp ett tag... Är du HÄR? *Sister börjar känna sig lätt snurrig* Vad är det jag inte har fattat? *tittar sig misstänksamt omkring* Bor du i denna tråden också, eller börjar jag bli smått galen...?

• MuffinsTönt

Åhh! Tack Sis! Måste prova nästa gång jag är hos pojkvännen. Det är han som har flaskan. Farligt att jag har den liksom. ;)

Den väskan var ju grymt snygg, Vickan! Synd att den är grymt dyr också. :D

• Sister of the Night

Vickan

Om man fimpade det fula "GC"-märket och gjorde den mörkare så vore den SKITSNYGG!! :)

Men 950...? Näääääääääää.....

• Sister of the Night

*matdags för hungriga Sister*

• Daphne

Japp hittade hit till slut :)

Men nu måste jag slita mig här vankas deckare och te :)

• viktualia

Jag syftade på att hälla Baileys i kladdkakemuffins.. på glass funkar det garanterat!

• Sister of the Night

Daphne

Det börjar klarna... ;) ;)

Vickan

Jasså, MUFFINS! Jamen då fattar jag bättre :D

Förresten *Sister med sambo ligger som två vattenmeloner i soffan och stirrar slött på TV:n* Muffinsen VAAAAAR goda... *raaaap!*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3