• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Okej då Jessie, jag säger inte att det är synd om dig. Men jag hoppas att det går över snart!

• viktualia

Omsan - jag har för övrigt nästan lyckats vänja mig av med att äta godis på jobbet. Äter nötter istället!

• Jamsan

HEEEJ Jessie, Tack att du visar lite livstecken.... KÄMPA HÅRT och kom snart tillbaka till fjollträsket

Men viktväktarrecepten låter ju inte speciellt nyttiga.. trodde att det kanske skulle vara gurkor eller morötter eller nåt annat äckligt i för att få kallas viktväktarrecept...Tack för dom iallafall!
    Nu ska jag gå och äta mellanmål, det har jag lärt mig! annars blir jag snorhungrig och en och annan sötsak vill slinka ner på vägen hem..

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Jag gör mina små försök.. men bläää borde verkligen motionera SÅ MYCKET MER.... *suckar*

Och äta mindre och nyttigare.. blääää igen...

BMI på typ 32 är ju inte så bra...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Dit har min make och jag bara nästan kommit. Vi har fortfarande mer eller mindre knivskarp gräns mellan hans vänner och mina vänner... och egentligen inga gemensamma - i meningen att vi lärt känna dem tillsammans.

Däremot finns det några av mina vänner som har respektive som funkar bra tillsammans med maken och visst är det enklare att träffa dem istället.

Men eftersom vi är rätt bra på att dela på oss träffar jag ofta mina singeltjejkompisar själv - tex under jul när jag var hemma i Ua utan maken.

Mycket klurigt det där.... men nån favör för polarna med respektive finns det nog inte...

• Jamsan

Men omsan! Nu fattar jag ingenting, vad har du för anledning? är det anledning att gå ner i vikt eller? och vad ÄR det för anledning då?????

• viktualia

Jaaa jag kan låna din anledning.. ska bara övertyga mig själv om att det var det som krävdes för motivation.. baaaaaa....

ska vi ta mitt andra ångestprojekt samtidigt?!? "ta körkort"-projektet.... iiiiiiiiiiiiiiiisch!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3