• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Tellis! Vad underligt att du inte fick några positiva efftekter alls, DÅ förstår jag verkligen att du drar dig från att börja igen!! Men åt du mer när du tränade? Vad tränade du?

• viktualia

Muffins - jag pratar om F&S eftersom jag tränat där och för mig som är kort, tjock, osmidig och otränad är tröskeln till "riktiga" gym VÄLDIGT hög - bespara mig utläggningar om att alla kan vara där. Jag känner att jag inte passar in där och vill inte försöka.

Trivs bland skumpande tanter som är lika osmidiga som jag. Och lunchgympan på jobbet är sådan!

• Jamsan

Muffins- Jag tränar på Sats! Det är ett väldigt bra gym med massor av roliga pass, dock gäller det att man tränar ofta eftersom det är rätt dyrt (om man vill ha valuta för pengarna). Det kostar 525 i månaden, men jag känner att det är en kostnad jag med nöje lägger ner eftersom det handlar om min hälsa och välbefinnande!

• MuffinsTönt

Vickan! Dina kladdkaksmuffins funkar jättebra som frukost. :D Passar perfekt till en muffinstönt som jag. :p

• Telemarkgrrl

Vickan, så sant! Det var ju fantastiskt skönt att slippa ha dåligt samvete över att man inte tränade.

Majsan, jag åt som jag gör idag, förutom att jag la in ett ordentligt mellanmål på eftermiddagarna innan jag tränade. Kanske inte supernyttigt men absolut inte dåligt heller. Och så gick jag på F&S.

Muffins, men jag tycker om F&S! Jag tycker om att folk går i sunkiga t-shirts och har magar som hänger lite här och där. Och jag avskyr styrketräning. :)

• Telemarkgrrl

Fniss, du och jag, Vickan, du och jag! *sagt med .....ahhhhh, vem sjutton var det som sa så där nu igen?! Barnprogram när jag var liten! Hjälp mig här!*

• MuffinsTönt

Jag tränade också där första året på universitet. Shit va dyt det blev i slutändan. Men jag håller med dig, Majsan. Det är lyxgym med roliga pass. Jag stod och vägde mellan Sats och Fysiken (billig studentgym). Det blev tillslut Fysiken. Dels för att det är nära skolan och dels för att det är nära killens hus. Vi kan träna tillsamans hade jag tänkt.

• Telemarkgrrl

Emil var det ju!!!!! :D:D

• MuffinsTönt

Såg att jag var lite efter. Jag syftade på Majsans inlägg och Sats.

tele, jag gillar inte heller gym. Men Sats, F&S och andra dyrare ställen har roliga pass.

• viktualia

Fniss fniss.. Jaaaa Du och jag, Alfred.. eller nähä! Du och jag, Stubben..

Fniss fniss... måste bara fortsätta min nostalgi över F&S med att säga att jag verkligen trivdes i F&S lokalen vid Fridhemsplan - S:t Eriksgatan måste adressen vara. Den som var en fd biograf.... *dream on babe*....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3