• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Vickan, syns inte jag eller?! ;) Jag tror minsann att jag var först. :)

• Telemarkgrrl

Heeeeeej Majsan, var har du vaaaaarit?! Du har ju varit jättetyst på sistone. :p:):):p

• viktualia

Näee! Telestubben hann före mig!
    Grattis grattis!

Å det är så najs att vakna så där mitt i natten och inse att det är långt kvar till morgonen. Själv lyckades jag gå och lägga mig i tid.. men inte vet jag om jag vaknade utsövd..

Majsan - jag har inte tränat på evigheter... börjar kännas ruttet.. men lunchgympan börjar inte förrän nästa vecka.. soffpotatisen anmäler sig!

• Telemarkgrrl

Muffins, ja, vad duktiga ni var igår, du och Sis! *applåd* Det tog hela frukosten att läsa ikapp (äter alltid frukost på jobbet). :)

• Jamsan

Ja Tellis, jag känner lite som du att jag måste avsluta allt här på jobbet, så har jobbat på riktigt hårt, och därför har BT fått stå åt sidan lite... Är ganska rädd att det kommer bli hektiskt på det nya jobbet och att jag inte alls kommer kunna hänga på BT nåt alls men jag kommer ju ALLTID slinka in här så fort jag har tid eller på kvällarna i såfall. OJ vilken utläggning om mitt BT-beroende

• MuffinsTönt

Haha!
    Tele, det var ju en massa skräp vi snackade om och kladdkaka *muumms* :D

Kul att du gillar det. :p

Förresten... jag såg fruL(tror jag) i en annan tråd igår. Men det var länge sen jag såg henne här. Vet du/ni hur det är med henne? Tänker på graviditeten o så. Hälsa henne från Muffinsen.

• Telemarkgrrl

Jag vill också börja träna! Men jag är så himla lat. :(:( Fatta att jag köpte ett årskort i februari förra året och jag har varit där TVÅ gånger! Måste vara dom två dyraste träningspassen i världshistorien....

• MuffinsTönt

Jag då?
    Förut så tränade jag 2-3 ggr i veckan med min nuvarande pojkvän. NU när vi är tillsammans så går vi knappt dit längre. Har ju annat för oss. :D

Snacka om onödigt att köpa kort. Vi får ju gratis träning ändå.

• Jamsan

Kom igen Tellis och Vickan! GO GO GO!
    Fastän det är väl känt att träning har positiva effekter måste jag bara framhäva huuuuuur mycket piggare, gladare och sundare man känner sig!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3