• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jamsan

Hej saknar ni mig
    jag joppar (finsk dialekt)

Lite lustigt men jag och sambon satt och diskuterade vårt förhållande igår, hur bra våra egenskaper matchar... Vi har verkligen lika värderingar om nästan allt, vilket gör att vi inte bråkar så ofta. Men våra personligheter är ganska olika, han har hett temperament men är en lugn och trygg människa, ganska tystlåten etc. Jag är tvärtom... brusar sällan upp, pratar rätt mycket..ojoj när jag väl tar mig tid och skriva lite så är jag ego och babblar bara om mig själv *skäms*

• Sister of the Night

Omsis

Åååååååh, nuuuuu snackar vi :D :D

Släppa hämningarna på dansgolvet är bra gympa! :) Bara man fimpar lilla kaloriölen/drinken mellan passen... :D *ni har väl sett reklamen... ooooooh så många hamburgare och bullar det blir ;)*

Syltis

men hur ska du kunna berätta om ER relation UTAN att nämna dig själv...? ;)
    Det blir ju lite märkligt i så fall vet ja :)

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

Syrran-
    du har så rätt.. kan ju bli svårt att undvika att nämna sig själv
    Det handlar nog om att jag ALLTID är den som lyssnar på andra och inte tycker om att babbla på om mitt eget. Känns så ego, men jag älskar att lyssna.
    äsch ni fattar

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan... det där med Migrationsverket och visa lät ju lagom underhållande... Det måste vara en myndighet där rationaliseringsexperter skulle kunna göra en del nytta... hm...

Majsan - du skrev väl inte bara om dig själv heller?!? Dessutom var det ju din synvinkel som du skrev om och då är det klart att det blir en del om en själv?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3