• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Omsan - aha! i det läget hade jag också uppskattat 100% uppmärksamhet... då fattar jag bättre!

det lät väl som god mat som du var/är på g att göra! själv har jag sjunkit ner i soffan efter monsterdisken och vilar... trängs med maken som mysigt nog vill vara på samma fläck i lägenheten som jag... hi hi... prinsen!!!

• Telemarkgrrl

Heeeeej!

Lite deppad så här på sista dagen av jullovet.

Annars har vi promenerad, fikat, läst och ätit fläskfilé med tzatziki. En finfin söndag alltså även om den känns lite deprimerande.

• viktualia

Men Telestubbknas! Du fick ju vara ledig sådär jättelänge jöööö....

Fast lite sådär känner jag med... va? är helgen redan över.. jag som just hade börjat slöa... ha ha ha...

• Telemarkgrrl

Jo men det blir liksom ännu jobbigare att börja jobba igen när man har varit ledig länge. Man har hunnit komma fram till att det är ju så här livet borde vara jämt.

Undrar dessutom om man inte bara borde ta ledigt en vecka i taget? Den första veckan går ganska långsamt och man har liksom glädjefnatt hela veckan, den andra veckan bara susar förbi och man är inte lika salig av att vara ledig eftersom det börjar kännas som ett normaltillstånd.

• viktualia

Fast jag kan tycka att vår bröllopsresa på bara en vecka var lite för lite... den liksom försvann väldigt snabbt.. blev ett trevligt men lite väl kortvarigt avbrott i vardagen...

När folk frågar nu om vi hade det det bra på bröllopsresan så blir jag mest yr och tänker.. hm.. ja just det... det har vi varit på också....snurr snurr...

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!

Första dagen i år på jobbet. Och inte blev dagen bättre av att jag väcktes kl 5.13 av att min granne stod och blåste in cigarettrök i vårt sovrum, första bussen kom aldrig och bussen därefter var trasig och togs ur trafik.

Sju dagar kvar på det här jobbet....

• Telemarkgrrl

Misär var ordet sa Bull!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3