• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Vem är "tjejen i fin form"? Menar du muffinsform? :D:D

Förlåt tjejer, jag har ätit alldeles för mkt wasabinötter så jag är helt koko nu. *rodnar*

• viktualia

Sis - jepp! Jag har minsann chockat fruLlan en gång... hon var öm efter att ha varit i stallet och ridit häst. Och grubblade över om/hur hon skulle ha sex med maken i deras strävan att bli gravida.

Jag klev rakt in i gravtråden och skrev att de skulle använda ridställningen i sängen, för då kunde hon själv styra rörelserna så att det inte gjorde ont i hennes ömma stjärt...

fniss fniss..

efter det inlägget var hon chockad ett bra tag... hi hi hi

• Sister of the Night

Muffin

Jaaaa, självklart! *ler som ett barn på julafton*
    Trodde inte någon skulle nappa på min lilla fyndighet men det grejade du galant! ;) :)

• Sister of the Night

Vickan

*tjuter av skratt*

Den "satt" där den skulle va? :D :D :D

• viktualia

japp det gjorde den... fnitter fnitter...

åååååååååååå vad gott rödvin jag fick ta på!!
    vill inte att det ska ta slut...

• MuffinsTönt

Åhh Sis!Tack!!
    Va smart jag känner mig nu. HAHA!! Jag har suttit här i typ 1 timme o snackat skit med er fastän jag borde gör ngt annat. Bt list eller vad!!

• MuffinsTönt

Vickan
    Kan du beskriva smaken lite. Jag gillar inte så mkt rödnvin. Men kan ju prova eller man kan ju ge den i present.

• viktualia

Muffins - hm... den var svår... jag är ju ett stort fan av rött vin och vill inte ha för mesiga... och inte är jag nån vinkännare heller.. näääe... läs på systemet....

Jag tyckte att det var väldigt gott till maten jag skrev om nyss....

• MuffinsTönt

Nu har jag läst. Låter ju hyfsat. Ska kolla in den nästa gång på systemet. xie xie Vickan.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3