• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

haha jo han har lite spetsnäsa, men är lite fulsöt på nåt sätt och jäkligt sexig Ville också säga Brädan men det är så tråkig, för han har alltid varit den självklara flickidolen. Men tellis var det inte du som var såld på Hughan??

Vickan- Duktig tjej! Du jobbar bättre hemma än på jobbet verkar det som

• viktualia

Dumma Majsan!!! ha ha ha ha.. näee det tror jag inte... några punktinsatser och nu ligger jag i soffan med datorn i knät..

• Telemarkgrrl

Majsan, jo Hughan är rätt sexig. Fast det är nog mest sättet han pratar på, är så förtjust i brittisk engelska. Brittisk engelska och norska är sååååå sexiga språk. Men jag har också lite svårt för honom efter att dom hittade honom i en park där han blev av en prostituerad.

• Jamsan

Jag vill också ha rödvin och äta gott, men lyssna på det här! Jag har gått med i viktväktarna nu i veckan så jag får inte äta vad jag vill

näääh så synd är det inte om mig men jag vill verkligen gå ner 6 kg så jag kan ut och prova klänningar och känna mig fin (eller finare ska man ju säga och jag har märkt att motivation finna men inte karaktären..

Popcorn ska jag äta i MASSOR

• Jamsan

motivationen finns.. ska det va

• Telemarkgrrl

Hahhaa, jag har också motivationen men inte karaktären! Har också tänkt gå med i VV. Vad ska vi göra Majsan?!

• viktualia

Det var det värsta Majsisen.... jag har en hel kokbok från Viktväktarna minsann... men gå med på riktigt.. njaaaeeeeäääää äsch... jag fortsätter vara en padda eller flodhäst eller vad jag nu är....

• Sister of the Night

Heeej tjejer! :) :) :) *Sister viftar och vinkar*

Vickan, kan inte du skicka lite av din städ-energi till mig? jag skulle verkligen också behöva....! :(
    Sambon var söt som en chokladpralin och tog tag i vår eländiga jättedisk. Skönt, när någon av oss väl kommer igång med "plockandet" så brukar det gå liteav sig själv sen.... :) (Har ju vart sjuka i omgångar också, så lite nedgånget har det allt hunnit bli här... huuuu... )

Syltis

Persbrandt kanske (obs kanske) är den snyggaste, men ock den STYGGASTE :D

Vad tycker jag själv då?

Snyggaste svenska: Ok,Persbrandt ser väl OK ut. Sen då? Hm, den var svår.
    Jag vet!!! Eller... näeh...

Snyggaste utländska:

Hm. Låt se.
    Jag _tror_ att det möjligen kan vara Tom Cruise - men BARA i "En vampyrs bekännelse"!

Snyggaste sv kv skådis:
    Jodå, Isabella ser bra ut. När jag var yngre var jag väldigt impad av Sanna Bråding fina utseende.

Snyggaste utl kv skådis:
    Måste vara Heather Locklear. Eller Gwyneth Paltrow. Eller Shannen Doherty kanske.
    Åh, got it! Angelina Jolie med sin pluttrut ser rasande bra ut!

Apropå att "noja in" på vissa saker att shoppa:
    JAg får numera motstå min våldsamma lust att köpa fina ljusstakar och lyktor.

man har tyvärr inte användning för 2946 stycken av dem iett normalstort hushåll.... :(

• viktualia

Sis - svårt att skicka städenergin... den är nämligen SLUT... ha ha..

Städade ju innan FruLlan kom hit i torsdags och så lite idag... så nu lär det inte bli något gjort på flera veckor.. ha ha..

Nån som har tips på var på nätet man kan dregla över en schyssta handväskor?!?

Ljuslyktor.. har skeppat iväg VÄLDIGT mycket sånt till min svärmors secondhand! *nöjd*

• Jamsan

Tellis! Du får väl ta följe nån dag till viktisarna vi blir ju snart grannar..

Syrran- SAMMA HÄR! sambon blir galen på alla ljusstakar som inrymmer våra lilla pluttetta, men det äääär ju såååå fint

Shannon doherty förresten ....vilken Bevvannostalgi du framkallade hos mig
    åhhhh Brandon ... åhhhhh Dylan
    åhhhhh Steve.....NOT
    hahaha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3