• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Jag har aldrig varit någon utpräglad väskflicka, så tyvärr... *du kanske kan "smitta" mig? *ler förhoppningsfullt;) :D*

Second Hand, ja just det. haha, man måste ju till slut, de liksom _ramlar_ ut ur skåpen, lådorna, m*sen *Ooooops! * till slut, ja man KAN faktiskt inte härbägera ettusenfyrahundrafemtionio miljoner ljuslyktor till slut...

• Sister of the Night

Syltis

Bevvan, juuuust!!! *ler förtjust*
    En del av mina ångesttankar kring gammalt mode (när vi diskuterade 80-talsmode och sniffade på tidigt -90 om jag inte minns alldeles fel? fyndade jag just i gamla "Bevvan" :D
    Usch och fy vilka tråkiga kläder de hade i en del av de tidiga avsnitten! :D

Åååh, men jag tyckte Steve var söt...!
    Men ärligt talat, de ser ju ut som tvättäkta fjantar hela gänget :D *Sister skrattar högt och elakt i det bleka ljuset av dataskärmen*

• Sister of the Night

Vickan

Men den var rätt fin faktiskt.
    Lite gammal tant OCH cool som tusan - på samma gång! *gilla!*

Men som ickevarande väskflicka har jag aldrig fattat, vad släpar man runt på i så stora väskor hela dagarna egentligen?
    Vad är det jag inte har förstått?

jag menar, går jag på krogen så slinker det kanske ner ett läppstift, en kajal, en mobiltelefon, ett leg och nån hundring i väskan. That's it.

Vad har man mer?????

• Jamsan

ja idag tycker man ju dom är stans största nördar men DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ var dom coolast i världen. Kelly var ju så snygg och man ville leva deras präktiga liv

.....hörrni... nu måste nog anonyma Bt listen börja fiffla med maten innan sambon kommer...

• viktualia

Sis!

Den där skulle i så fall INTE höra till partyväskorna.... det är en annan kategori...fniss fniss

Om jag skulle köpa den där så är den perfa att ha när man går på stan och shoppar, som handväska när jag reser och liknande... eller när man bara ska ut och äta och inte partaja!

• Jamsan

rapport från majsans väska

*hela sminkväskan
    *hårspray
    *borste
    *jordens största plånbok (inget i)
    *kalender
    *massa skräp papper och gamla lotter som jag aldrig orkar slänga
    *mobil
    *en extra tröja
    *extra skor (om jag är ute och får ont i fötterna)

• Sister of the Night

Jag tyckte Brenda var snyggast! Skitsnyggast :D

(Öh, det uttrycket finns visst inte... äh, what the heck :D)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3