• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

OJ, Förlåt Zozo! Vill bara säga Jag ÄLSKAR skånska. Även om jag inte alltid förstår det. :D

• MuffinsTönt

HAHAHA!!!
    GUUD va pinsamt! Jag blir alltid så himla rädd när det står nån utanför dörren. Tänk om nån skulle slå upp dörren och se oss. *Oops*
    Vi låser ju inte efter oss. :D:D:D

• Telemarkgrrl

Fast Zozo är ju nästan halvfransyska, hon kanske mer låter som Jane Birkin i den där franska låten (Je t'aime?) där hon stönar värre än Sally i När Harry mötte Sally än Ernst-Hugo?!

• MuffinsTönt

Hmm.. verkar som vi har på ngt sät kommit in på det andra ämnet. SNUSK!!! :D:D

• Telemarkgrrl

Ja, det var väl en snygg glidning från det ena ämnet till det andra, Muffins?

• MuffinsTönt

Japp! Me like. Synd att dt inte är fler. Men du är ju trevlig att skriva med oxå.

Vickan väl vara med nu?

• Telemarkgrrl

Ja, var tog Omsan och Vickan vägen?! Ville dom inte prata snusk med oss?

• MuffinsTönt

dem kommer ska du nog se. Omsan ska ju se på Traffic. Och Vickan vet jag inte.

Vad för snusk ska vi snacka om då? :D

• viktualia

Vickan satt och surfade på annat håll... och nu drog Telestubben till TV efter att jag på msnen diskuterat vad min karl glor på... hm....

• MuffinsTönt

Jaha! Jag tror jag måste sova. Är så himla trött. Får spinna vidare imorrn.
    Dröm sött brudar!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3