• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

HAHA!!!
    OK. Frölåt tele. Jag ska sluta.

Hmm... det var en bra ide. Prata skottska? Ska vidare beforda det till min pojkvän. :D

• Telemarkgrrl

Fnisss, jag skulle nog bara bryta ut i gapskratt om min man skulle försöka sig på att imitera Sean Connery i sovrummet.

• viktualia

Muffins.. han var med i nån TV-serie som gick på svensk tv när jag var tonåring... typ början av 1990-talet

• MuffinsTönt

HAHA!
    Jag skulle nog också flabbat. Men skånska kanske skulle funka.

• Telemarkgrrl

Oms, menar du Night (Knight?) Rider? Han som hade en bil som kunde prata?

• MuffinsTönt

Aha Vickan! Då tittar jag nog på Skurts magasin eller ngt annat barnprogram. Ja är ju så ung så..

• Telemarkgrrl

Skånska?! Lägg av, man vill väl inte ha nån Ernst-Hugo Järegård i sovrummet för böfvelen?!

• MuffinsTönt

Ähh! Då får han la va tyst och stöna då... :D *PIIIP* :D:D:D

• viktualia

men tänk på vad ni säger bruttor!!! Vi har ju en alldeles egen skåning i tråden!!! Zozo är ju från nordvästa Skåne...

*fnittrar lite*

• Telemarkgrrl

Haha, stöna är bra! Fast han får inte stöna för mycket heller, då blir det avtändande.

En kompis till mig blev haffad av en granne nere på gården som klagade på att kompisens kille lät för mycket när dom hade sex. Jag skulle ha dött av pinsamhet.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3