• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Heej!
    Nu har ni skrivit som en dåre igen. :D
    Kan inte lämna datorn längre stund ju. Orkar inte läsa igenom allt. Ni snackar forfarande om barn gissar jag. Nää... den diskussionen orkar jag inte hänga me på.

Säg till om ni ska snacka om mat, onyttigheter, film, snyga killar, snusk eller annat intressant. Locka med osten vet ja´.

Ciao!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Nenne skrev "Fjuniga gostroll" minsann.. och Muffinsen... risken är nog hög att vi fortsätter prata barn... det är så med oss som är runt 30 att frågan är aktuell på ett eller annat sätt...

Det där med vänner som får barn Telis - det är som sagt väldigt olika och tack och lov har mina polare inte isolerat sig från omvärlden än...utan tex som min bästis gav mig en restaurangmiddag tillsammans med henne!

• MuffinsTönt

Än så länge har bara en kompis skaffat barn. Fast det är kanske bra att ni snackar om ointressanta grejer. Så jag vill/kan hålla mig borta och ägna mig åt viktigare saker. SOm att plugga.

Ha det gött!

• viktualia

....fy vad najs att slippa plugga och bara få vara ledig en fredagskväll som denna....

....bara en spontan känsla från Vickan som råkar ha 205 avslutade högskolepoäng....

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Fniss, fjuniga gostroll var det ja. Jaja, har saker och ting någonsin bara fått heta det dom heter i den här tråden?

• Telemarkgrrl

Muffen, kom tillbaka! Jag kan prata snusk eller musik eller onyttigheter med dig!

• Telemarkgrrl

Jag har ätit tacos och ostbågar ikväll. Så gick det med att börja det här året med att äa nyttigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3