• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

OT!!!!
    som sagt helt utanför ämnet
    men hur rensar man bland sina internet sökningar och besökta webbplatser på en dator? jag vet att det går, kommer bara inte ihåg hur...

• viktualia

FruLLan - det beror på vilket program du kör

I I.E gör du såhär:

Verktyg - Internetalternativ - och så rensar du det du vill

• viktualia

Netscape och Firefox har liknande funktioner.. men jag har inte nån av dem här på jobbet...

• viktualia

Omsan - kanske är det enklare för mig att "rensa" eftersom det utvecklat sig så att det ligger på mig att höra av mig till vännerna. Främst för att det är svårt för dem att gissa när jag tänker komma till Ua/Sthlm.

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

ha visste att hackerna vickan kunde hjälpa

okej då nästa problem. Hur rensar man i sina google sökningar?

och hur rensar man så att inte min adress kommer upp i tex inloggningen till BT? utan att det är blankt?

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

jag tycker inte att det finns någon anledning att ha massa bekanta kvar som man behåller för att... ja varför?
    Visst de tar ingen tid eller uppoffring...men vad är vitsen?

men å andra sidan så talar jag inte om att jag rensar ut folk så där rakt ut, utan det är en gradvis långsam process. Men den är för mig nödvändig. Skulle aldrig hinna med alla och då är det bättre att satsa på de viktigaste. det är tillräckligt många för att det ska bli fullt upp ändå.
    Sen visst har jag en del kompisar som jag inte är bundis med men som jag hörs med ibland sällan, men det är ändå såna som jag mår bra av att ha omkring mig och vill ha kvar.

Sen gillar jag också nya männiksor och bekantskaper som vickan gör. Älskar nya obekanta människor, men det är ju få som man går vidare med så att säga...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3