• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Vickan- Förresten nu kom jag och tänka på att du tyckte jag var cool när du såg bilden på mig, det kändes faktiskt verkligen smickrande! Fast det är klart.. du har ju aldrig träffat mig så det var nog därför är inte speciellt cool faktiskt
    haha

.. men det jag ville säga att det var en komplimang som kändes kul att höra..

• viktualia

Men Telestubben!!!

Du måste ju hålla med Majsan om att du är modigare än din mamma, du vågade ju träffa Omsan och mig och SÅÅÅÅÅ tyst är du ju faktiskt inte... Dessutom brukar folk som håller sig i närheten av sådana som Omsan och mig faktiskt HÄRDAS i konsten att ta ordet... så vi får väl ses oftare helt enkelt!

Snygg logik va???

• Telemarkgrrl

Coolhet ja, för mig är det nog det där att inte vara rädd för saker utan att prova på. Man måste inte ägna sig åt forsränning och fallskärmshoppning för att vara cool, det är inte så extrema saker jag menar. Men att som min mamma vara orolig för att ta tåget till Stockholm (nu har hon ju iofs ett katastrofalt dåligt lokalsinne...) eller att inte ens vilja prova sushi för att det är rå fisk är bara så trist.

• Telemarkgrrl

Majsan, du är ju grymt cool, du verkar ju inte vara nån som backar ur för att nåt verkar vara läskigt!

• Zozo

Morning flickor - det e FREDAG!

Usch vad mycket ni har skrivit och vad mycket jag har att säga. Ligger ju EFTER i mitt BT-beroende!!!!

Först.. ett enkätsvar:

*dricker ni the el kaffe i mugg/glas?
    Alltid mugg - gillar inte glas. Och muggen ska var stoooor med tunn kant annars är den inte god att dricka ur!

*vad dricker ni till maten,vardag som fest?
    Vatten till vardags, vatten o vin till fest

*lagar ni flera rätters middagar hemma? Japp, men inte varje dag inte! Till helgen brukar det bli sa, atminstone eeen dag.

*blandar ni egna drinkar hemma? Det händer, periodvis, men det blir mest vin eller champagne när vi dricker nagot.

• Telemarkgrrl

Joo, jag är lite modigare än min mamma, det är jag. I allafall än så länge. När jag blir så gammal som hon är nu så är jag kanske värre.

• viktualia

Själv tycker jag inte att jag är speciellt störtcool, men jag trivs med mitt liv och mig själv oftast. Min SANSLÖSA förmåga att pladdra är på gott och ont, men det är inte mycket att göra åt. Den förmågan är både medfödd och nedärvd.

Mitt självförtroende är rätt hyfsat även om jag tycker att det är läbbigt att be om saker för egen del - dvs tex söka jobb. Men annars har jag nånslags tro på att jag ska fortsätta ha ett skojigt liv. Mest för att jag ger mig 17 på att lyckas.

För jag HAR SKOJ även om jag bor i en liten håla på 30 000 pers och längtar hem till Ua. Men jag är ju, som fruLlis skrev, min egen lyckas smed och jag kämpar hårt vid städet!!

Vad jag vill komma till är att du Telestubben faktiskt också jobbar ganska hårt på att ha ett skojigt liv och du klagar ju sällan över att DU har ett tråkigt liv - eller hur??? Så dina tendenser att bli som din mamma är kanske inte så stora som du tror!

• Zozo

Sa det där med att likna sina föräldrar.. jag liknar tyvärr mer och mer min mamma i sättet. Tyvärr menar jag inte för att hennes sätt är otrevligt pa nagot sätt, men för att det INTE är san jag vill vara. Mamma är jättefin pa sitt sätt - lite självvalt enstöring men social när hon vill det. Pa fest med unga och gammla passar hon in jämt och har kul. Dansa till disco och rock gar alldeles utmärkt etc Att sitta hemma är inte nagot I SIG negativt för mig... sa länge det är självVALT. Jag tycker om att vara själv, läsa och pyssla i mitt hörn och jag BEHÖVER tom de stunderna för mig själv. Däremot behöver jag ocksa mina "framatsidor", socialt liv och fest.. men ibland maste jag sparka mig själv i häcken för att komma loss..

• Telemarkgrrl

Fniss, Vickan, dig är jag inte ett dugg orolig för!

• MuffinsTönt

Tele... Hade du inte skrivit "sitta hemma med pappa" hade jag trott att det var MIN morsa du beskrev. :(
    SUUUUCK!!! usch va deppig jag är idag då. Fredag o allt ju...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3