• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Tele
    menar du länken eller dotter/mor problemet?

• Telemarkgrrl

Muffen, jag menade att jag gråtit av skratt åt din länk.

• Telemarkgrrl

Nu ska jag också gå och sussa. Natti natti!

• MuffinsTönt

Dröm sött allihopa!

• Sister of the Night

*återkommer från enutflykt i köket*

Oj, här var det tomt

Tja, nattinatti då :)

• nu är jag fruL

morrn morrn
    TACK för en trevlig kväll vickis som ALLTID och kalas god mat som alltid.
    men ölen....
    nja vad ska man säga...det ska ingå alkohol i öl det är helt klart.
    Åhhh drömmer mig tillbaka till den ljuva tiden då ölen immade i glaset ... åhhhh det var tider det

nåja var tid har sin charm.

Att bli som sin mamma... för min del är det absolut ingen ide att kämpa emot. jag ÄR redan otroligt lik henne och kommer bli exakt som hon mer och mer allt efterson jag blir äldre. Så är det bara. men eftersom maken och hon kommer mycket bra överens så oroar jag mig inte.

Jag och mammsen var som katt och råtta i mina tonår. Jag tålde henne inte. kunde inte ens säga hej till henne. men efter 20 så planade det ut och nu är hon en av mina favorit människor. Mina kompisar har alltid gillat henne skarpt så jag antar att hon är rätt cool faktiskt.

men jag tror att man alltid har problem med sin egen mamma just för att man oftast är så otroligt lik henne. Det blir så tydligt vilka som är ens jobbiga sidor när man ser dom hos en annan närstående människa. MEN klart kan man slipa bort de värsta sidorna som man inte gillar om man kämpar för det.

oj vilken utläggning.

puss det är FREDAAAAAAAAAAAAG

• Jamsan

Hej Hopp Fredagssnopp

Trodde jag skulle vara först men icke..
    Hej Frullis! och alla andra förstås

Angående mammor känner jag precis igen mig i din story frullis. Jag bråkade alltid med mamma i tonåren och tyckte hon var pinsam och sånt även fast mina vänner alltid tyckt min mamma är cool och härlig, på senare tid får jag höra att jag och mamma är så lika i sättet. Jag brukar komma på mig mer och mer att oj nu låter jag som mamma. Pappa säger också att vi är så lika i sättet. Det är spännande egentligen att det blir så ju äldre man blir desto mer liknar man sina föräldrar. Eller det kanske inte gäller alla men iallafall mig.... Vad mysigt det var att börja dagen med att fundera över sin kära mamma

Middagen igår blev lugn, skööööönt trodde jag skulle sitta och vara bakis idag men icke *skönt*

• Jamsan

Nu har jag läst ikapp.. *flås*

Tellis, det kan nog aldrig vara bra att ha sin mamma hos sig och spendera 24 timmar om dygnet. Då blir det nog too much av det goda och det slutar med att man blir irriterade på varran. Kämpa på! Vad gjorde hon igår när du hann komma in och skriva lite? Hon åker idag va?

Omsan- men visst är det väl lite lite gulligt med gamlingar, snälla söta tanter som piffar upp håret på spolar fast dom ligger på äldrevården och gamla gubbs som springer runt och (eller springer jag menar förstås hasar sig fram) och kikar in hos sina gubbkompisar och flirtar hejvilt med syrrorna och tror på allvar att dom har en chans haha
    liiiiiiite liiiiiite fint är det ju

Än en gång FREEEEEEEEDAG
    *bjuder på en dans på skrivbordet*

• viktualia

Fnisss

Sov så gott på bussen att jag höll på att missa jobbets busshållplats.. men jag klarade mig precis *fnitter* Undrar när det ska gå åt skogen?!

Jättemysigt att ha dig på besök fruLlis!!!

Godmorgon till hela styrkan!!!

• MuffinsTönt

Gomorrn tjejer! *gäääsp*
    Äntligen fick jag en ordentlig sömn igår. Det var roligt att snacka om mamsen med tele och sis igår.
    Även om man blev lite skraj. :D

Får se vad jag orkar med idag. Blää..! Nu ska jag göra mig i ordning o käka frukost. Är inte alls på glad humör fastän det är fredag. :(

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3