• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

kom han ihåg att jag ville att han skulle sjunga, han med ett närminne som en guldfisk, eller vad kom det ifrån?

• Jamsan

hahahahahahahahah nenne:-d:-d:-d:-d:-d
    vilken järngubbe:-d tänk vad gulligt!

• Jamsan

ja precis, han måste ju haft det i minnet och han kanske ångrade att han nekade att sjunga och sen när han fick syn på dig så bara gav han ALLT
    haha

• Jamsan

en rolig farbror på mitt hem, gick runt i korridoren hela dagarna och trodde han var advokat (jag tror han var det när han var yngre) han var hur dryyyg som helst och bad mig ALLTID ringa taxi för han hade alltid viktiga rättegångar m.m Även fast han var så dryg så var det så gulligt på nåt sätt..

• Jamsan

asch där sprack den vita kvällen, nu ringde kompisen jag ska käka med och satt och tog ett glas vin och väntade på mig
    SHIIIIT POMFRITTAS..

*kilar ut genom dörren*

Obs kom ihåg! "Det blir bättre och bättre dag för dag, bättre och dag för dag...."

Puss på er

• nenne78

hehehe, ja den där taxin väntar de alltid på i korridoren...

Hadeen tant med bruten lårbenshals som inte ville vara där, så hon tog sig upp på bena, kastade ut kuddarna från fotäljen genom fönstret och stod på karmen när en uska kom in, precis på väg att hoppa. Tanten alltså. Hon hade inte ont hon heller. Det var även samma tant som vi tappade bort hörapparaten till och kunde inte hitta den. Tills någon morgon när vi skulle tvätta henne, och vi hörde att det pep när vi vände på'na. Hon hade "gömt" hörapparaten i musen... Undrar om det kittlades skönt.. HAHAHA!

• Jamsan

HAHAHAHAHA Nenne vilka historier jag dööööör, undra om inte de där kan vara drömjobbet ändå. Dock bara som trivseltant och ingen torkarumpa-tant

• Jamsan

eller leta hörselapparat-i-musen-tant

haha nu måste jag gå
    trist när vi pratar mysgubbar och tanter

• nenne78

nä, torka rumpor kan man gott vara utan. Räserbajs och nerpissade blöjor, sängar och lortiga gubbar från finnmarken med.

en annan gång var det en gullig liten gube som jag stod och pratade med om allt och ingenting, tills han plötsligt utbrister "Men det var ju bara på skoj!!!" Fast han var inte arg, utan såg mer rädd ut. "Vadå??" sa jag och han fortsatte "Det där att vi rökte halm bakom ladan, berätta det inte för någon!" Och självklart lovade jag det, men ooops nu sa jag det ju.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3