• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

Hääääääääääääääääääääj cicci
    Blanda dig in i barndebatten du. Vi lyckades visst skrämma bort en del folk med den här debatten.
    det är bara nenne som envist kör enkäter
    ELOGE till nenne

• viktualia

FruLLan.. där har du en poäng.. men samtidigt känns det svårt att besluta sig för att DRAMATISKT ÄNDRA en livsstil som man trivs med.... *mysko*

Och Omsan - jag undrar just.. tycker att en del av de som fått barn fortsätter vara praktegon.. fniss fniss.. men å andra sidan kan man ju grubbla över om de är de bästa föräldrarna?!?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Jaaa Cicci... nu har vi ju ÄNNU en gång lyckats krångla oss in i prat som faktiskt lika gärna skulle kunna utspela sig i gravtråden....

så... kom gärna med inlägg i diskussionen:

"livsförändring, stora egon och bekväma liv"

• nenne78

hahaha jag kör på som vanligt utan att ta en notis om eran debatt. Mn jag håller med er om allt - jag ser bara på våra kompisar som har barn och alla gör olika.

De som jag trodde skulle bli hönsigast lämnar sin dotter till barnets moster en helg i månaden och åker och bor på varierande hotell någonstans i närheten (2-10 mil). nu måste man ju inte åka iväg utan kanske bara vara hemma, men det låter som en toppenidé för att vårda sin egen relation emellanåt.

• Bröllopstokiig

Omsan, det är amerikanskt ljust öl, sååå himla god, kan jag verkligen rekommendera!

Jag är så uttråkad idag (igen) så man måste surfa in även här o babbla lite

I'm ON...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

nenne - faktiskt borde jag lugnas av att alla polarna som fått barn hittills faktiskt är coollugna och beter sig hyfsat normalt! så jag kanske ska lägga ner skräcken för total personlighetsförändring!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3