• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

nenne - jag som träffat Omsan IRL kan intyga att hon verkar vara en riktig coolingmorsa!! heja Omsan... vi andra K A N S K E vågar ge oss in i din bransch...

• nenne78

ja JAG vet inte om jag vågar. Vem törs släppa hem mig med ett fjunigt gostroll?? Jag kanske gör alldeles fel så att det slutar med att den blir som mig.

• Jamsan

nenne- nu fattar jag ingenting, vaddå för gosigt fjuntroll?? Kallar du din make det eller vad

• Meddelande borttaget
  • viktualia

hm... det konstiga är att jag är skraj för saker som:

- hur jag ska reagera
    - hur livet ska förändras
    - hur karriären ska utvecklas
    - om risken för att jag ska bli bitter pga jag gett upp vissa saker (som hoppet om att bo i Ua igen tex)
    - graviditet och förlossning och amning

Däremot är jag inte så orolig för hur jag ska klara av att ta hand om ungar... har ju övat rätt länge som scoutledare även om de är äldre.

• viktualia

majsan - gosigt fjuntroll = nennes ord för hennes evenutella nyfödda barn!

Omsan - tonåringar kräver bara en annan pedagogik.. men visst är det läbbigt!

• nenne78

jamsan
    näe, gostrollet som man får på BB, det är bara att gå och plocka ett. har jag hört.

• nenne78

fast det ska vara fjunigt gostroll och itne tvärtom.. eller det var ju sött det med.

• viktualia

Åååå hörrni!

Vet ni att ni är bra?!?!? Det är så skönt att kackla här... sen kan man ju fundera över om det borde ske på arbetstid eller ej... men befriande är det i alla fall!

Nu drar jag hem och välkomna fruLlan på middag vid 19.30! (skickar ett sms med min adress så du slipper tappa bort dig)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3