• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Nej jag är inte bortskrämd Frullis Dock kände jag doften av öl här igen och då hittade jag tillbaka
    Jag vet inte om ni debatterar eller så.. men jag är helt klart fööööör barnvakter och att man till väldigt stor del ska fortsätta vara samma människor och göra sammma saker som tidigare.. okej inte dricka varje helg och gå på krogen men ändå. Äsch det här har ni redan babblat om

ÖLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL, Miller ja den är ju supergod. Har sagt till mig själv att jag inte ska festa på ett tag nu och inte dricka en droppe sprit, men jag kommer nog fuska ikväll när jag ska ut och käka med en kompis
    Bara jag inte kommer lukta öl när jag kommer hem, för min sambo sa igår att jag inte har nån karaktär och jag vill ju inte att han ska få rätt

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss.. och där kom ett inlägg av "lite" annan karaktär...

...konsten att dricka öl och samtidigt bevisa att man har karaktär...

ett projekt som jag också jobbar på Majsan, detta efter en komplett krasch för två år sedan när jag söp mig pinsamt full på min födelsedagsfest (tror att jag skrivit om den tidigare). Sen dess jobbar jag på att dricka med vett och sans. Går riktigt bra!

• nenne78

jag känner ett par som har två barn (3 och 5,5), där barnen får somna själv vid 11 (!!) med hjälp av en film på den bärbara DVDspelaren i sängen. De är aldrig ute med barnen, TV'n står på jämt. BArnen leker inte med lego, kan inte rita eller pyssla, eftersom den enda lek de kan är tv, dator eller karaoke. De lever på grillkorv och hämtmat. Barnen är ändå hur goa som helst, men man tycker ju synd om dem. 3-åringen sitter jämt på höften på mamman och skriker så fort hon sätter ner honom. Vi var barnvakt till dem för något år sen och den minsta skrek konstant i 4 timmar, och han är inte mindre mammig nu...

• nenne78

fan jag måste jobba, har sjukt mycket att göra

• nenne78

håhåjaja jag tror det blir en och annan öl ikväll. så trött...

• viktualia

nenne!

du får komma på FruLlans och min ölprovning!! det finns MED alkohol i också hemma hos oss...

nån mer som vill haka på?!?

annars är det snart dags för mig att dra hemåt tror jag... ska göra sista 10 mins rycket bara...

• Meddelande borttaget
  • nenne78

åååh oms du låter som en toppenmorsa!

• nenne78

jag tror att det viktigaste är att man inte glömmer bort sig själv. Vem är man då när barnet flyttat hemifrån?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3