• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Maken kommer inte vara hemma när du kommer, han ska leka i sin hobbyverkstad. Och jag är så anti att jag ABSOLUT vill ha besök!! Eftersom du också är förkyld så tror jag att det piggar upp! Annars riskerar jag att bli paddliknande... ha ha... dvs ligga i ett hörn och jäsa...

Näee! KOM! ska bli så skoj!!! *kram på dig*

• MuffinsTönt

Hej!
    Hmm...enkät om öl. Jag gillar inte öl. Det enda öl som jag har druckit är ettslags äppel/fruktöl på ett ölcafé. Delirium eller nåt. Dem har en gigantisk rosa elefant som logga. Ligger vid kronhusbodarna.Känenr du igen det Vickan?

Annars är jag mest drink och baileys människa. Men jag ska försöka hålla mig borta från alkohol.
    Pluggdags! :(

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

vickan- usch vilken urkig dag du också verkar ha

Muffins- Varför ska du hålla dig borta från alkohol *bara nyfiken* det är väl ingen baby som hindrar hos dig med..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Majsan - jaaaa men det känns lite bättre när man kan gnälla tillsammans med er här i tråden faktiskt...

• viktualia

Omsan - åååååå jag vill också sitta insvept i en filt och dricka vin och titta på folk på Djurgårn.... *myyyyyyssss*

ALLT utom att sitta på jobbet, småsura och störas över att det regnar utanför fönstret...

• MuffinsTönt

Ja du Majsan.... bra fråga.
    Ta ett glas vin till maten när man går ut är ok. Men på fest så håller jag mig låg. Jag har en tendens att dricka mer än vad jag egentligen tål. Och det är inte mycket eftersom jag är "liten". Jag brukar skämma ut mig när jag är full och så är det hemsk med baksmälla dagen efter. Jag är ökänd när det gäller alkohol. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3