• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

morrn morrn
    ledsen att se att kulerna glider av grenen

intressant

usch vad jag mår risigt syskonbarnens förkylning håller på att ta knäcken påmig

dessutom så fick jag dåligt samvete över att mitt besök har gjort så att vickis stackarna måste städa och joxa flåt...

du får säga till om du inte orkar träffa mig eller kanske inte vill för min förkylning...

annars då....
    sjäölv är läget bara tröööööööööööööööööööttttt

• viktualia

men FruLlis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte dåligt samvete!! Det var ju SKITBRA att vi var tvungna att städa!!! Det behövdes verkligen, men konsten att få rumpan ur är ju sådär på den fronten....

Så du är STRÅLANDE välkommen - med förkylning och allt! För jag har en egen förkylning att bjuda på annars... *asgarv*

Kanske kan locka dig med att vi har massor av nya bilder från bröllopet - hi hi hi... sånt kan ju underhålla "bildtittarfruLlis" och Vickan ett bra tag! Kanske finns det även RÖRLIGA bilder....... Och så ska vi ju ha vår alkofria ölprovning!

• viktualia

Godmorgon till alla!

Undrar ännu en gång vad poängen var med att jobba just nu. Mår urk av detta... KLANTIGT.. jaja...

Nu ska jag försöka göra något nyttigt så att jag förtjänar fikapausen om en halvtimme!

• nu är jag fruL

hejsan vickis
    BILLLLLLLLLLLLLLLDER!!!!!!!!!
    jag kommer som ett skott... (i råttan skulle nenne ha tillagt om hon var här )

eller rättare sagt, jag kommer vid 19,30 när kedjorna som håller mig fast i jobbstolen lossas...

ska jag ta med mig något????
    niiiiiiiiiiiice

• viktualia

Du är FÖR rolig!!! Och det ska bli så SKOJ att se dig, gumman!!!

Ta med dig - näeee vi tror inte på sånt...ha ha... Du får bjuda mig på en drink i Sthlm nån gång istället... fniss fniss. Vi har t o m färska blommor hemma - städningen avrundades ordentligt!
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan!!

Jag får nog göra eget avkok... för förkylningen har stormat hitåt...

...och jag är pissigt nog inte ledig imorgon.... AVIS!!

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!
    Jag tänkte ju göra ngt nyttigt igår. Jo, tillslut blev det sitta på soffan framför tvn. *sur*
    Och självklart så kunde jag bara sova till 3 eller nåt o är tvungnen att gå upp och göra vad? Jo, titta på tv! *suur*
    Känner mig som en soffpotatis.
    Idag ska jag plocka undan granen. har tröttnat på den nu. Det är en plastgran i silver 50cm hög. SUPERTRENDIG gran från 2005. :D
    Och sen fika med polarna. *mys* Hmm... något mer? Jo, Plugga! Men när?

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    Tog 2,5 timme att ta sig till jobbet idag, strömavbrott i T-banan. Fick ta världens omväg där precis ALLT gick emot mig. Pendeln rullade ut från plattformen när jag kommer springande. Där var det också förseningar.

Detta var det sista jag behövde för mitt dåliga menshumör. Vaknade redan i morse och var sur och tvär... och känslig... Du vet Frullan sådär att man börjar gråta om nån inte säger hej typ

jaja jag ska inte trakassera er med mitt humör nu.. Ska gå och ta en kaffe och försöka lugna ner mig...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3