• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

men SYRRAN FÖRLÅT då har ju du det värre än mig ju

Jag blir så grinig för min mage står ut som en ballong, och jag är sugen på allt sööööött som finns men har inget hemma gaaaaaaaahhhhhhhh

• Jamsan

..... och det som gör mig mest irriterad är att min karaktär är noll..
    Hade som nyårslöfte att försöka gå ner i vikt, inte för att jag är så jätteöverviktig men till bröllopet skulle jag gärna gå ner ca 6-8 kilo men så kommer mensen och jag vräker i mig pepparkakor och mackor med ost hela tiden.

• Jamsan

Syrran- hoppas jag inte skrämmer bort dig, så arg är jag inte

• Sister of the Night

Nemi problemi Syltis :)

Ååååh, jag vet hur det är. Sambon skaffade hem -just det- MUFFINS :D bara för att jag läst i tråden idag och snöat in på Muffinstöntens eländiga nick (blink blink Muffin - no hard feelings...? )

Japp, jag ligger också i "spärrballongsläge" och dessutom hostar, harklar och snörvlar jag.
    Är ett rent under av attraktionskraft dag, tjohoooooooo...... :(

Och Syltis förresten, att TV-tablån dummar sig är en HELT godtagbar anledning att bryta ihop när mensmonstret härjar :(

• Sister of the Night

*âsg*

Jag skul.le också "skärpa till" mig :D :D :D

Men det första som händer är att mensmonsterSis gnäller påsambon att han ska föra hem jaktbyte i form av fikabröd, hehe...!

(Nu försöker han dessutom övertyga mig om att det heter "tablä" istället för "tablå" - men så skojigt ska vi inte ha det minsann.
    Ska jag göra bort mig med taffligafelskrivningar så ska jag banne mig göra det själv ;) :D :D

• Sister of the Night

En blåmarkerad stavelse? *undra*

• Jamsan

ahhh Muffins
    Är det med choklad? (min favorit) eller du pratade nåt om citron??
    Undra om jag ska orka mig ner till affären och köpa nåt... Det enda jag har hemma är popcorn och det duger ju inte, måste vara SÖTT

Förresten syrran så låter du sjukt sexig
    haha

Kände direkt att jag tröttnade på Mary-filmen ska kika på tv.nu..

• Sister of the Night

Det är både- och! *ler lyckligt :D'
    Chokladvarianten har nån vitgegga i dessutom (troligen smörkräm, ooooh hjälp! Vad kan inte denna tråds alla infernaliska snuskhumrar få det där till.... HAhahahahahahaaa :D)

"Sjukt sexig".... *skrockar gott*
    Den var go den... ;) :D

Sockrade popcorn kanske

• viktualia

Sis - den blåmarkerade stavelsen beror på att du klämde in en punkt mitt i och då tror BT att du skrivit en weblänk!

Här är Vickan.. utslagen i soffan.. och insåg precis att jag missat Fredrik Lindström IGEN... jag blir galen snart!!!!! Får ALLTID titta på hans program på datorn.... *galet*

Har städat, handlat mat och dessförinnan shoppat lite jobbstaden... är helt DÖD... blääääää

• Jamsan

tablä... låter franskt
    Är det möjligtvis så att ni sitter i Franska polyneerna...*funderar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3