• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Hej tjejer!

En sjuuuuk Sister of the Night anmäler sig... :( :( :(

Tur att ni är så ohyggligt perversa att man har nåt att garva åt i alla fall :D

Muffins - Åh, måste du heta nåt som går att äta till kaffeslurken framför TV-n...? *fikasugen * Nu kan jag omöjligen slå bort tankarna på citronmuffins :) :) :)

• Jamsan

hej sissan Stackare, inte kul att vara sjuk.. Har precis som dig blivit sugen på muffins när man ser musens namn haha

• MuffinsTönt

Hehe!
    Jag är fikasugen hela tiden. Därav namnet.

Jag är en romantiker så jag lär falla för Janne direkt. Sen är det bara att köra på för jag tror musen diggar det oxå

• Jamsan

*nu smiter jag hemåt*

Kramis-
    tittar nog in i kväll, sambon ska på träning..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Hejdå Majsan/Janne. Vi ses la!

Oms
    Jobba på och håll dig borta från detta ställe. Inga av oss är normala längre. Speciellt jag som har förvandlat mig till en mus. *piip*

Nää... nu ska jag plugga i en halvtimme till sen drar jag... till pojkvännen.
    Det blir nog spännande efter så mkt snack här.

• nenne78

shit! Ska på fin fest nästa fredag med klädkod mörk kostym - det enda passande jag har är en vit klänning som hänger i garderoben - men det känns som att den inte riktigt skulle passa ändå

Vad göra?!?!?!?!?

• Meddelande borttaget
  • nenne78

fyfan vad ofin jag är. Heeej go' vänner! Hoppas ni mår bra idag! Jag bara stormar in och pratar om mig själv, SOM vanligt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3