- Godaste ölsorten nånsin
**** åh gillar det mesta... men min senaste favorit är Red stripe (jag tror det är från jamaica). Jag är periodare, ibland vill jag bara ha ale, ibland carlsberg hof allena (det enda som funkar till fotboll)****
- Mest köpta ölen på Systemet
**** carlsberg Hof ****
- Mest köpta vinet
***** haha, ett tag levde jag på valle d'oro tills det blev för mycket en fest och jag sprutlackerade en kompis toalett med rödfärgad pyttipanna. Men det var flera år sen... Sen jag slutade på bolaget så dricker vi inte lika mycket, å vi köper sällan samma viner. Gillar mest chardonnay om det ska vara vitt (beroende på mat till...) och min senaste favorit är melbac-viner från argentina *****
- Bästa puben nånsin
**** hmmm... det får väl bli Bishops arms här i gävle då, eftersom den öppnade efter rökförudet så där luktar det inte inpyrd r*vhålsmun, fast vi går ju nästan aldrig dit*****
- Mest besökta puben (flest antal besök av dig)
**** McGills i Gävle alt Galways i sthlm (skäms ni för mig nu?)****
- Godaste maten på restaurang
**** provsmakningen inför vårt bröllop (jo, det var lika bra då men jag mådde så illa av för tajt torselette) på Bankens bar & Brasserie i Falun, å när jag senast var i sthlm och åt på Hotellet, det var ruggigt gott (rödingfilé med mandelpotatis mm) åååh tapas!!!****