• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Nej, nej, nej!!! Jag ska bli undantaget till regeln, jag SKA INTE bli som min mamma!! Jag vägrar!

• Sister of the Night

Inte som musen? *Sis fixerar ett stort och elegant frågetecken strax ovanför sitt annars så briljanta huvud* ;)

• Sister of the Night

Tellis

johohohohohohohodå, hahahahahahaaa.... :D

Na na-na na-na naaaaa.... (mel. "Du kan inte ta mig") Du kommer inte uuuuundan.... *fniss*

• MuffinsTönt

Det värsta är att ibland så känner jag att jag blir som min mamma. *bläää* Jag gör saker och tänker som henne.
    Men dem som jag pratat med säger att jag är inte alls det.
    Jag kanske är mer förståenlig än henne. Äsch.. jag vet inte, får se vad mina blivande snorungar säger om mig som mamma. *ryser*

• Sister of the Night

Alltså, det där är så himla kooomiskt! För jag har också svurit på att minsann aaaaaldrig bli som min mamma (när man lovar det dyrt och heligt är man oftast rätt snål och glömmer bort allt man älskar hos dem också) men det festliga är att jag blir mer och mer som henne för varje år... :D

Ska man skratta åt det, eller...? :D :D :D

• Sister of the Night

...och jag inbillar mig också att jag är mer begriplig än vad hon är.... hahahaha :D

Ojojoj, vi får väl se vad en eventuell avkomling kommer att anse om den saken... De konspirerar väl ihop sig, ungen och hon kan jag tänka ;) :D

• Telemarkgrrl

Komiskt? Jag tycker mest synd om min man, han kommer att förskjuta mig, lämna in om skilsmässa och flytta till Bortre Orienten om jag blir ett dugg mer lik min mamma.

• Sister of the Night

Men Tellisflickan, är det sååå illa? :(

• MuffinsTönt

Men tjejer! Då är det väl tur att vi inser det NU innan det är försent. Nu vet vi att vi är i farazonen och varnar alla andra.

Vem vet.. vi kanske blir som bem men ÄNNU bättre..

• Sister of the Night

*hyschar på Sockerkakan*
    Aj aj muffin, inte knäcka Tellis totalt här
    Hon börjar se lite sliten ut

Jo men visst har du rätt Muffin... man kan ju insupa det som man gillar och åtminstone försööööka låta bli att upprepa det man tycker är mindre genomtänkt... Fast det är ju det där med äpplet och trådet, ni vet.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3