• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

Jobbar ni eller
    här var det ju lugnt som i graven. fast vickan kanske är kanon bakis efter de tre halva alkoholfria ölen

känner ett suug efter fredagsvinet
    nåja om ett år... suck.

• viktualia

Näpp... jag jobbar inte.. jag fikar... hahahaha...

och kacklar strunt om allt och inget med de få kollegor som trotsar slöheten och har tagit sig hit.. ha ha

men jag vill HEM! pussa maken! äta gott! slöa i soffan!

bu för jobb!

• nu är jag fruL

instämmer BLÄ för jobb!!!!!!!!!!!!!!

• viktualia

Stackars dig fruLlis förresten...

alkisavgiftning är inte nån lätt grej...

här blir det nog inte nåt fredagsvin utan fredagsöl... maken lär inte vara pigg på att dricka.. han kan fortfarande inte gå normalt efter gårdagens smäll på knät... hårt liv!

men imorgon blir det nog vin - frågan är om vi släpar oss till min jobbstad på bio och middag eller blir på hemmaplan?!? det får visa sig...

är lite avis på er i gravtråden som ska käka brunch på söndag! lät verkligen mysigt!

• nu är jag fruL

brunch är det bästa jag vet. Stt sitta i massa timmar och bara äta och snacka skit. Och i vanliga fall även hinka öl. Gillar att bli lullig på dagen

MEN nu blir det mer mat och ingen öl
    usch alkisavvänjning är svårt som sjutton. Maken tycker jätte synd om mig inför resan. Det är snällt men man får för sjutton inte hänga upp livet på att dricka alkohol. Näe det kommer bli toppen. Vilken ny grej ör fruLlis att flyga nykter det har non inte hänt de senaste 20 åren...

• viktualia

Flyga nykter?!? Hm... tror faktiskt inte att jag flugit Onykter nån gång *grubblar*.... näee...

däremot har jag tex cyklat ombord på Gotlandsfärjan med jättepackning, skrotcykel och finkläder - lagom packad efter en hård fest på Gutekällan....

Och givetvis åkt buss och tåg ett antal gånger med div promille... men flyg.. näeeee

Man kan ju fundera på ALLVAR om man inte är lite alkis när en av nojjorna inför att bli gravid handlar om att klara sig utan sprit.. hmmmmmm....

• Telemarkgrrl

Hallooooo, tjejer!

Nu har morsan åkt hem. Som vanligt känner jag en blanding av lättnad och dåligt samvete...

Hmm, ni som kommer bra överens med era mammor säger att ni har coola mammor. Min mamma har aldrig någonsin varit cool, hon föddes som tant och har alltid varit tantig. Undrar om det är där problemet ligger? Man kanske ska ha en ung och cool morsa? Det kommer jag ju aldrig att bli själv tyvärr.

• Jamsan

Brunch ja, jäklars vad mysigt det är! och samma där Frullis en öl till (eller 5) kan aldrig bli fel.. Kör med lättöl!!

Jag sitter här och fryzzzzer känns dom det är 10 grader på rummet Kanske allvarligt ska ställa mig upp och dansa lite...

• Jamsan

Men Tellis VARFÖR säger du att du aldrig kommer bli en cool morsa, det kan jag säga direkt att JOO det kommer du visst bli. Du är ju så rolig och mysig så det är inte klokt ingen tantvarning i sikte alls!! Skärpning nu!! okej du kanske inte blir den yngsta mamma men alla gånger den coolaste mamman

• nu är jag fruL

telis
    Min mamma är inte cool på det sättet att hon är ung, snygg och går i trendiga kläder. Näe men hon är en cool tant. Hmmm vet inte hur jag ska beskriva det. men hon är en glad skit som ser till att njuta av livet. Högljudd, babblig, gillar kalas och sina vänner. Hon sitter inte bara hemma och väntar på att livet ska ta slut utan hon ser till att ha kul och roa sig. Umgås osv.
    Sen har hon aldrig haft problem med att umgås med unga, dansade till hårdsock på vårt bröllop även fast hon tycker det låter gräsligt.
    ja helt enkelt en kul TANT
    för visst är hon en tant.

jamsan... ja en lättöl får jag nog lov att unna mig...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3