• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

BARN till mjölkbönder...
    suck

• Jamsan

men shit vad trött jag blir på såna här föräldrar! låter ju rent ut sagt skadligt! Dom behandlar ju barnet som en skör porslinsdocka som inte kommer överleva utan sin "utrustning". Jag tycker det är mer normalt att vara som din syrra. Min brorsa och hans tjej är världens bästa föräldrar och ger supermycker kärlek (såklart det gör väl alla men ändå) och dom är såååå virriga och glömmer jämt blöjor, nappflaska och annat barnvänligt. haha jag skrattar jämt åt hur dom vimsar runt och verkar inte ha koll på nåt.. Men som sagt barnet mår bra och dom är lyckliga

Tack tellis förresten för coolheten! Vi kan avsluta den diskussion med att vi alla i den här tråden är coolisar

Jessie förresten HUR MÅR DU? kom och tänka på dig apropå coolhet Hoppas du ä hemma och vilar och snart är tillbaka här! TUSEN PUSSAR SÅ LÄNGE

• Telemarkgrrl

Förresten så minns man ju själv när man var liten hur otroligt mysigt det var att somna när mamma och pappa satt och pratade i rummet bredvid. Det var ju bara tryggt att ha ljud omkring sig.

• viktualia

Jag hade en kollega på ett sommarjobb som berättade följande komiska historia:

När hon fick första barnet var hon helt orolig av sig, ammade bara under tystnad och skippade fester pga barnet. Hon var ganska ung när hon fick barn och led HÅRT av att behöva isolera sig med ungen.

När barn nummer två kom hade hon insett problemet. Hon tränade ungen TIDIGT att stå ut med allsköns oväsen. Ammade till schysst hårdrock och tog med ungarna över allt.

Sensmoral: Gör inte om andras misstag och gör inte som hon med första ungen!

• Zozo

Ibland undrar jag om man förändras mycket under livet - när jag träffar äkta vänner som min Viveka som bor i Tyskland eller min Asa i Stockholm.. Ja, da kan det ga huur lang tid som helst och det känns bara underbart och naturligt att träffas igen. Man kan diskutera gula tekoppar, världspolitik och senaste leopardmönstrade stöveln omvartannat..

Den här tjejen alltsa.. det enda vi har att prata om är mode, märkesvaror, filmer, resor (men da bara till vita stränder UTAN hemska fattiga människor runt om som stör - hon tyckte det var saa otrevligt i Dominikanska Republiken) och nu bebis.. Sa fort nyheter eller nat annat vardagsämne kommer upp sa byter vi tillbaka till modeshowen... Och förutom att jag fattat att hon är definitift främlingsfientlig om än inte rasist... sa blir jag bara SAAA irriterad pa det ständiga insisterande pa att vi är SAAA lika varandra (till sätt och smak da, för utseendemässigt är det ju HON som är av modelltyp och saaa irriterad pa att hon inte längre kommer i sin franska 36a utan bara i 38an..)

Säkta.. var tvungen att kräkas lite bara...

• Zozo

Haha.. skönt att höra att det inte bara är jag som tycker att det här är överdrivet!! Började fundera pa om jag och min familj var oansvariga skitmobbar!

• nu är jag fruL

zozo
    hmm låter definitivt som ni kommit ifrån varandra. fy vad trist och bara prata såna saker.

näe jag är rätt krass när det kommer till vänskap. jag anser att ens tid är så troligt begränsad så det är bättre att lägga den lilla tid man har på de människor som ger en något och som man trivs att umgås med. varför slösa bort värdeful tid på folk som inte ger en et man behöver eller som amn får utbyte av.
    Näe jag har rensat ut i min bekantskapskrets flera gånger.
    det finns helt enkelt inte plats för alla. kanske låter hemskt, men jag har så lite tid över så den tiden vill jag lägga på mina underbara kompisar som jag älskar och som jag kan dela allt med. Skratt.tårar, ångest och glädje.
    Näe bort med onödiga människor. Livet är för kort!

• Telemarkgrrl

Fniss, "skitmobbar".

Nä men jag hoppas verkligen att vi, om vi nu får barn nångång, inte lägger om vårt liv för mycket och inte hetsar upp oss och oroar oss över småsmaker. Utan reser och lever som förut och äter på restaurang vid alla tillfällen det går. Och inte bara pratar barn och bajsblöjor och Pampers eller Libero.

• Meddelande borttaget
  • nenne78

OMs
    håller iofs till viss del med dig. Vissa gamlingar är ena elaka troll som skulle må bättre på andra sidan. Storys of my life:

Nyper en i baken för att kunan tränga sig före i kön.

Ska alltid handla på apoteket eller posten under lunchtid när man har bråttom.

Har bakat bullar av en bajskorv så hela händerna är fulla med lort och blir ledsen för att hon inte får klappa en på kinden för att hon tycker att man är rar.

Kissar på sig i sängen i ren protest för att man inte har tid med henne eftersom damen i sängen bredvid håller på att dö av en infarkt.

Har hemorrojder stora som en vindruvsklase och vill att man ska smörja.

Ber en smeka honom på snoppen när man ändå är så nära med handen och byter kisspåse på katetern.

Frikyrklig primadonna kan bara skrika könsord åt passerande människor som cyklar förbi, eller för all del åt en själv när mna ska hjälpa henne upp på morgonen.

hua, det kanske inte var så kul ändå...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3