Ibland undrar jag om man förändras mycket under livet - när jag träffar äkta vänner som min Viveka som bor i Tyskland eller min Asa i Stockholm.. Ja, da kan det ga huur lang tid som helst och det känns bara underbart och naturligt att träffas igen. Man kan diskutera gula tekoppar, världspolitik och senaste leopardmönstrade stöveln omvartannat..
Den här tjejen alltsa.. det enda vi har att prata om är mode, märkesvaror, filmer, resor (men da bara till vita stränder UTAN hemska fattiga människor runt om som stör - hon tyckte det var saa otrevligt i Dominikanska Republiken) och nu bebis.. Sa fort nyheter eller nat annat vardagsämne kommer upp sa byter vi tillbaka till modeshowen... Och förutom att jag fattat att hon är definitift främlingsfientlig om än inte rasist... sa blir jag bara SAAA irriterad pa det ständiga insisterande pa att vi är SAAA lika varandra (till sätt och smak da, för utseendemässigt är det ju HON som är av modelltyp och saaa irriterad pa att hon inte längre kommer i sin franska 36a utan bara i 38an..)
Säkta.. var tvungen att kräkas lite bara...