• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

omsan
    jag skickar en stor blöt och smaskig puss
    TACK

en smackare kommer även till hackis vickis

• viktualia

Hm... jag har inte nån kompis som är precis som jag.. för hur PIIIIIIIIIP skulle världen se ut om det fanns två Vickan?!?!?

Däremot har jag vänner som liknar mig på nåt område: nån är lika babblig som jag, nån har samma politiska åsikter, nån gillar samma typ av friluftsliv osv. Jag brukar tänka att jag har polare för olika humör.

• MuffinsTönt

Jag har en vän som är ganska lik mig, kan man säga. Vi har samma synsätt och kommer från samma kultur. Samtidigt så vågar hon mer och tar för sig mer än mig. Vi är samma fast ibland inte. Äsch..ni fattar! Hon vet ALLT om mig.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

mina kära sladdertackor
    nu ska fruLlan ta och bege sig hem till den underbara huvudstaden och den underbara maken. ihhhhhh

ska ta coh ta ett till grav test i helgen för...på något sätt har det inte sjunkit in än ...
    snacka om att fruLlan är trög

men ni får ha en sån suppppper trevlig helg och se till att ha kul så in i bängen.
    man lever bara en gång (vad vi VET i allfall) så förspill ingen tid. Njuuuuuuuuuuut och drick vin istället för mig...snääääälllla

jag litar iallfall på att omsan och zozo suger i sig sin del hmmm stubben med.
    Ni andra får öka takten
    puss

• nu är jag fruL

JAMSAN och zozo skulle det vara...
    omsan är nog mer intresserad av lååånga timmar i bingen med maken än av vin
    men puss på er

• viktualia

FruLlis - såg i gravtråden att du tänkte dra tidigare... hm... alltså.. men tanke på att jag inte fått NÅTT VETTIGT gjort så kanske jag borde följa ditt exempel.... hm.....

• Meddelande borttaget
  • viktualia

oopps... nu såg jag ditt inlägg här...

ha det så skoj i Stockholmen! sköt om dig!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3