• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

men just det..., jag har ju också
    lingon h-lvetsvecka Hur kunda jag glömma det när jag sitter här och har så ont..

och Vickan- det är klart att vi spårar ur, det är ju fredag
    för ett tag sen var det ju helt extremt vad vi pratade snusk, och ALDRIG än ända normal diskussion
    haha

• Jamsan

hahaha
    *ser Vickans make ligga spänd som en pinne med Vickan ovanpå som guppar*

hahaha

• viktualia

Fast jag är lite nöjd för nästa helg blir det nog åka av... då firar maken och jag 6 år tillsammans och ska dela på en flaska rosa skumpa... så hellre ha lingonvecka nu...

..... fast som sagt.. sitter och fnittrar vid tanken på hur ställningarna hade blivit med hans konstiga knäskada....

• viktualia

Fniss fniss.. just det Majsis... undrar just hur njutbart det skulle blivit för honom om han bara tänker på att skona knät... näeee.. det får nog kallas romantikdödare... fnitter...

• Jamsan

Undra hur länge jag har funnits med i tråden nu egentligen? 2 månader kanske Känns som flera år

Men vad mysigt nästa helg Vickan! Ja då är det perfekt att mensen är borta och det är bara att gasa! (neeeeeej inte som i fisa, utan som i att lägga i högsta växeln)

• Jamsan

Bra Vickan att jag fick dig att jobba, själv fick du mig att sluta jobba och börja tänka på snusk och roliga ställningar

*suck*

• viktualia

hemska värld.. jag har hängt i den här tråden sen innan semestern i somras....

vad i HELA FRIDEN gjorde jag innan?!?!?!?! Jobbade??? Njaaaaeeee... *undrar*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Ååå Omsan! Krya på dig och drick nåt starkt som tar död på bacillerna!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3