• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

*Snyggaste svenska skådespelaren?
    Kanske inte snyggast men sexigast är iallafall Mikael Persbrant

*Snyggaste utländska skådespelaren?
    Ååååååh, det här är ett sånt B val men jag säger Brad Pitt. Han ÄR ju snygg och jag kommer inte på någon annan.

*Snyggaste svenska skådespelerskan?
    Ingrid Bergman

*Snyggaste utländska skådespelerskan?
    Hmm, jag är väldigt svag för Jennifer Aniston men hon är ju inte heller snyggast rent objektivt. Kanske Cathrine Zeta-Jones? Eller Jeanne Tripplehorn?

• MuffinsTönt

Va skojar du eller? Johnny Dep, Brad Pitt, "Frodo", Voggo Mortensen lr nåt.... listan kan göras lång.

Men Orlando Bloom är min favorit.
    Hade en kille i gymnasiet som såg ut som Legolas. MIN Drömprins!

• MuffinsTönt

Tänker på Greta Garbo. Hon var ju VACKER!!! Och jag har sett Queen Christina. Ganska bra för att vara en svartvitt film.

• Telemarkgrrl

Voggo ...

Nä, Johnny Depp gillar jag inte. Men Greta Garbo var ju också vacker, fast inte lika vacker som Ingrid B.

Queen Christina har jag ingen aning om vad det är för rulle.

• Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Haha! Du fattar, antar jag.

På svenska skulle den heta "Drottning Kristina". Handlar just om våran Drottning Kristina. Den filmen var speciellt för Greta Garbo. Hon var ju svenska.
    På tal om snyggingar. Hasse Ekman, far till Gösta Ekman. Han var ju riktig snygg när han var ung. *smält*

• Telemarkgrrl

För många år sen hade jag en liten crush på Harrison Ford men den har gått över nu.

• viktualia

Jag får säga pass på den där enkäten... är som ni märkt ingen filmmänniska... hm...

• Telemarkgrrl

Mmmm, Russell Crowe glömde jag. Han var ju jätteläcker i den där filmen om ett matematiskt snille som blev schizofren (eller nåt sånt).

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3