• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

2 och en halv timme till... Suck!

Ang det där med att "rensa" bland vännerna.. sa är jag rätt dalig pa det.. fast jag försöker ibland och sen far jag en släng av daligt samvete/nostalgi och slänger iväg ett mail eller nat innan jag hinner tänka och - Vips, sa var vi där igen!
    Det svara är ju när det gäller personer som inte alls tycker att man INTE har ngt att ge varandra längre, som i Laurences fall.. Jag ÄR verkligen hennes bästa vän och eftersom hon hävdar att vi är sa lika hela tiden sa kan hon ju inte tycka att vi inte har ngt gemensamt.. Ja suck! Da blir jag sadär mesig och vill inte göra ngn ledsen... Dubbelsuck!
    Usch.. det är inte första gangen jag sitter i den sitsen.. och jag är lika mesig var gang.. när du har ngn pa andra sidan som verkligen anser att du är dennes bästa vän...

• Zozo

MMMmmm mysigt att ngn tycker synd om mig! Tack Telis! (I synnerhet som maken är ledig i eftermiddag)

• viktualia

Zozo - man får köra på lite fade out... man kan ju faktiskt inte ödsla tid på folk vars umgänge inte ger en själv ett endaste dugg!!!! din tid och ditt liv är för dyrbart för det!!

Pekpinne Pekpinne!!!

Och synd om dig som måste jobba en massa till.. själv funderar jag inte så noggrant över den saken utan drar bara ändå...

• viktualia

Nu drar jag hemåt.... visar sig om jag hänger här när jag kommer hem eller ej...

Kram på er!!!!

• Zozo

Tack fröken! Ja fröken! (och trevlig helg vickan)

• Telemarkgrrl

Vänner ja ... jag har haft två riktigt nära vänner i mitt liv men båda har liksom fallit ifrån när dom fick barn. Det är som om dom inte har tid med något annat då.

Nu har jag ju en del andra vänner som man träffar nån gång varannan månad eller nån gång om året, beroende på hur långt ifrån varandra man bor. Och kanske mejlar nån gång i veckan. Men jag saknar verkligen min allra bästa kompis från skolan, vi var tillsammans hela dagarna och så fort vi kom hem från skolan så ringde vi varandra varenda dag, vi visste allt om varandra.

Fast man får kanske också räkna med att man inte kan ha en sån bästis som man pratar med nästan varenda dag när man är vuxen?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Hmm, så man kan inte ens hoppas på att vännerna ska ha mer tid när deras barn blir större?

Och när mina kompisars barn är över tio år då kanske jag sitter där nåt litet .... vad var det Nenne kallade dom för.... tofstroll?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3