• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Ekar tomt här....

• Jamsan

Hej Ladies! Låg just och kollade på hunkjakten på tv400 så går man in här och även här snackas det hunkar vilket sammanträffande!

*Snyggaste svenska skådespelaren?
    -Persbrandt

*Snyggaste utländska skådespelaren?
    -Jude Law

*Snyggaste svenska skådespelerskan?
    -Izabella Scorupco

*Snyggaste utländska skådespelerskan?
    -Cameron Diaz

• MuffinsTönt

Hej Majsan!
    Kul att se dig här. Du vart borta etttag. Hur är det?
    *försöker vara hypersocial ist hyperpluggsam*

• Jamsan

haha ja jag har varit borta sen igår eftermiddag

Jag har faktiskt pluggat själv en hel del idag dragit fram alla gamla redovisningsböcker *duktig* dock blev jag så trött att jag somnade. Kanske ska göra ett ryck till snart innan sambon kommer hem.

Hur mår du idag då muffins? vill jämt säga muffen.. men som ni pratade om så gör vi jämt om namnen på allt haha så jag ska säga muffins!

• Telemarkgrrl

Ooo, Izabella var ett utmärkt val, Majsan!

Men Jude Law, har inte han lite för sliskigt hår och spetsnäsa? ;-?

• viktualia

Här är en som har kvicknat till lite... 10 timmars sömn i natt var nog bra.

Har varit vrålduktig och städat linneskåpet och källarförrådet. Ska snart laga lite italiensk mat och njuta av den tillsammans med lite rött vin och min prins! *najs*

• MuffinsTönt

Va det igår? Shit, börjar ju bli senil. :D
    Själv har jag bakat piroger. *stolt* Har smakt lite grann, resten ska in i frysen till framtida skollunch.
    Vet ni va! Dessa dagar har jag fått en sån lust att åka till stockholm. Jag har en släkting där som jag inte sett sen somras. Och alla fika ställen som Vickan tipsade. Mums!! Måste åka upp dit snaaart! :D

• viktualia

förresten.... vet inte om jag har berättat att jag har en svår dragning åt "fler handväskor är bättre" - dvs jag älskar att shoppa väskor....

surfar runt lite och hittade just några coola väskor.. men man kan ju inte köpa allt.... *hallå*

*suck*

• Telemarkgrrl

Maken och jag tänkte gå på bio men vi kom dit kvart över tre och då hade alla filmerna vi ville se redan hunnit börja. Jag orkade inte drälla kvar på stan till kl 18 så jag gick hem. Men maken fick jag lämna på stan för han ger sig inte så lätt utan ska se nåt senare.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3