• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Jag körde också mosa ner allt i fickorna. Jag valde jacka efter antal fickor och dess storlek inte efter dess värme o så. HAHA!!
    Sen kom jag på att det skulle se lite mer kvinnligt med en väska. JA gtycker inte om "små" väskor, så jag köper en "dyr" (enlgit mig), bra, stor väska. :D

• Telemarkgrrl

Den heter Belle de Jour - en eskortflickas öden och äventyr. Det var en blogg som blev så populär så att den gavs ut som bok.

• Sister of the Night

*undralappar*
    Jaha, och det kanske är såna där "CHANS-kort" från Monopol då eller?
    *dunkar huvudet i soffdynan*

Ååååh vad trött jag blir, jag knapprar ju tangentbord som en sinnesförvirrad grävskopa!

*HUNDRALAPPAR.

• MuffinsTönt

Jag? Jarå! jag är prydast av alla i mitt tjejgäng. Även om man tänker lite snusk. :D Min pojkvän försöker få mig to the dark side. Men än har han inte vunnit.

• Sister of the Night

Hihi, välja jacka efter antal fickor... :) :) :) :) :)

• Telemarkgrrl

Jag väljer också jackor efter storleken på fickorna. Nu har jag en perfekt jacka - på insidan finns två fickor som båda rymmer en pocketbok. Den högra fickan på utsidan rymmer plånboken och nycklarna och den vänstra mobilen (och därmed också mp3-spelaren). Perfekt jacka!

• viktualia

Vickan har nu klämt i sig två av tre rätter till middag....

förrätt: rostad baguette med marinerad kronärtskocksbotten och tapernade - båda på burk!

varmrätt: mozzarellafylld lövbiff med sås, ris och sallad plus ett gott rödvin synkat till varmrätten

efterrätten blir nog lingonglass med sås (om nån orkar göra sås)

VÄSKOR

Jag har massor av väskor för olika humör, till jobbet-väska, gå på stan-väska, åka bort över en natt-väska osv.. plus div partyväskor... hi hi

• Telemarkgrrl

Sis, Vickan är också lite pryd!

• Sister of the Night

Hahahaha, jamen jag är också mycket pryd! :) :)

• Sister of the Night

Tellis

Om man inte ser upp med såna "sväljer-allt-jackor" så kan man av misstag bli förväxlad med en Michelingubbe :D

"Trust me. I know the feeling!" :D :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3