• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

omsan.... när fyller du år?!??! får ge dig en schysst handväska i lagom miniformat då... att ha i jackfickan och tas fram när du lämnar in jackan i garderoben...

• viktualia

Omsan igen... hitta.se talar numera om när folk fyller år... så nu vet jag när både din man och du fyller år... men det är ju en stund kvar till din födelsedag... synd...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss fniss... som sagt... hitta avslöjade det plus att din man fyller 27 dagar senare...

handväskor är ju jätteskoj... men jag hittar bara svindyra vinröda varianter....

• Sister of the Night

Gokväll Omsis! :)

Hahaha, nej men de är pryda allihopa har det visat sig ikväll.. *hohohoho.... :D*

Ååååyh, klubb, det lät trevligt! Får nog säga emot Vickan här - pys ut och roa er för all del. Sova hinner ni imorgon om ni är barnlediga ju ;) :D

Det där hitta.se, vad är det för nåt?

• viktualia

hm..... min kommentar om att stanna hemma beror väl kanske på att jag som ni vet känner att jag borde tagit längre julledigt... blev inte tillräckligt utvilad..... så går det med pendling och heltidsjobb... blä blä

www.hitta.se funkar likadant som www.eniro.se
    testa!!! (och jag erkänner att jag är internetberoende.. men HUR i hela friden har du lyckats undgå hitta.se?!?)

• Sister of the Night

Js, hur...? :? :D

Jag ska _genast_ bege mig till den aktuella adresen och kolla läget! :) :) :)

Pendling kan ju vara måttligt festligt... men man kan ju se det som att man får tillgång till två orter på samma dag ;) :)

*hukar mig för Vickans flygande blomkruka*

• Sister of the Night

Ska ju stå "Ja, hur?" ju! *plutar surt med underläppen*

• viktualia

fniss.. jag kastar inte så många blomkrukor.. annat i papperskorgen när blommorna dött...

fniss fniss

pendling är rätt segt... jag pendlar från en skutthåla till en lite större stad... tyvärr ligger jobbet utanför centrum så jag får åka lokalbuss för att gå på stan i den större staden...

nu kom maken och övertygar mig om att det är sovdags!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3