• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Vickan = pryd?

Jadå, jadå..... *skakar påhuvudet och ler överseende* :D :D :D

• MuffinsTönt

Tele
    HAHAHA!!! Är du mer rädd för att folk ska sno din pocket istället för din plånbok? :D Du har säkert en bra förklaring till det. Men det låter SÅÅÅ kul när man läser det här. Jag brukar ha plånboken i innefickan.

• viktualia

Japp! jag är lite lagom pryd... snackade snusk när jag bodde på studentkorridor så jag KAN sånt.. men gör det sällan annars... mer än för att chocka folk.. ha ha...

Telestubben - jag har just läst ut "Djävulen bär Prada" och den var nästan läsvärd.. men bara nästan...

• MuffinsTönt

Michelingubbe!
    :D:D:D:D
    Du är stört skön, Sis!!

• Sister of the Night

Vickan

Lyckas du någonsin chocka någon här då?

• Telemarkgrrl

Sister, jag känner mig som en michelingubbe även med tomma fickor...

Muffins, hahaha, det hade jag inte tänkt på! Fast det går inte för att fickorna på utsidan är för små för att rymma en pocketbok.

• Sister of the Night

Tjejen i fin form

Hihi, tack! :)

Vickan, var det alldeles nödvändigt att berätta om dina födointag? *dreglar vilt och börjar sniffa efter kylskåpsdörren*

• Sister of the Night

Tellis

JAG MED!! :D :D :D

• MuffinsTönt

Mm.. jag förstår, tele. Det e kanske dags för dig att skaffa en "riktig" väska. :D Fast det kanske du har redan?

• Sister of the Night

Formflickan

Ska hon alltid ha ett halvt bibliotek med sig så bör hon väl snarare tänka på att hyra en container på hjul...?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3